regels in het buitenland.

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Re: belgische regels

Bericht door BlackSheep »

BruteFrits schreef:
rogertjemx3 schreef:heeyy
de velgenmaat mag alleen een maat zijn die de fabrikant goedgekeurd heeft, in het geval van een mx3 is dit maximaal 16''.


Dat zou dan betekenen dat ik nooit in belgie zou mogen komen met de mx3, ik moet minimaal 18" velgen hebben anders passen ze niet over de remmen heen....


Vandaar mijn argument dat je moet voldoen aan de regelgeving van het land van herkomst. En kun je (zolang ja aan bovengenoemde regelgeving voldoet) je niet op alles worden bekeurd. Gevaarlijke situatie en voorwerpen spreken natuurlijk voor zich.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

denk dat het ook zo zit....(zoals je in je 1e post omschrijft dennis)
maarja wil er toch wel duidelijkheid over hebben.
niet alleen voor me zelf maar denk dat er ook anderen wel baat bij hebben.
kijk de freeflow uitlaten ofzo tsja daar kan je op wachten dat ze er voor gaan schrijven, doen ze in ned. ook en ik weet wel dat ze in frankrijk meestal nog ff wat strenger erin zijn daar.
(toen ik er vorig jaar was met een andere auto, kwam de politie voorbij in impreza's :shock: ik dacht echt van wtf !!! zag er wel vet uit :mrgreen: helemaal blauw met gele opdruk, dus mocht je er rijden en je ziet iets blauws met een bloedgang aankomen, weet je genoeg)

maar hoop dat het rdw nog wat van zich laat horen deze week, lijkt me een mooie toevoeging aan dit onderwerp als het duidelijkheid schept.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

bericht van het rdw gehad, maar die konden me niet verder helpen :roll:
zou volgens hun eens contact op moeten nemen met het betreffende land.
dus van de week maar is mailen.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie