Pagina 2 van 4

Geplaatst: 20 dec 2007, 12:32
door WhiteFinish
Dan zou je toch op mapecu, Standalone, Tech ll oid uitkomen.
Waarschijnlijk is de aansturing van je benzine anders bij de odb 1 dan b ij de odb 2. Hierdoor is het dus niet zo makkelijk om met een odb 2 computer de juiste inspuiting te krijgen.

Geplaatst: 20 dec 2007, 15:12
door hyperman
heb nog een map ecu liggen ;)

Geplaatst: 20 dec 2007, 20:59
door sander
WhiteFinish schreef:Dan zou je toch op mapecu, Standalone, Tech ll oid uitkomen.
Waarschijnlijk is de aansturing van je benzine anders bij de odb 1 dan b ij de odb 2. Hierdoor is het dus niet zo makkelijk om met een odb 2 computer de juiste inspuiting te krijgen.


waarschijnlijk??

of is dat een feit dat het niet goed werkt!
anders gaat het toch wel een prijzig grapje worden!
aangezien ik eigenlijk ook nieuwe pakkingen, waterpomp distri,spanrollen etc nieuw erin wil hebben!

Geplaatst: 20 dec 2007, 21:20
door turbulence
sander schreef:
WhiteFinish schreef:Dan zou je toch op mapecu, Standalone, Tech ll oid uitkomen.
Waarschijnlijk is de aansturing van je benzine anders bij de odb 1 dan b ij de odb 2. Hierdoor is het dus niet zo makkelijk om met een odb 2 computer de juiste inspuiting te krijgen.


waarschijnlijk??

of is dat een feit dat het niet goed werkt!
anders gaat het toch wel een prijzig grapje worden!
aangezien ik eigenlijk ook nieuwe pakkingen, waterpomp distri,spanrollen etc nieuw erin wil hebben!


neem anders gewoon even contact op met sebas (fullsize) of bastian.. beide hebben nu al een x een ZE in een OBD2 ingebouwd, dus die weten dan wel wat je precies nodig bent..

Geplaatst: 20 dec 2007, 23:28
door WhiteFinish
Ja, waarschijnlijk. Ik ben helaas ook geen expert op dat gebied.

Je zou ook eens op mx-3.com kunnen kijken, er zijn voldoende amerikanen die met een odb2 rondrijden icm een klze.

Geplaatst: 21 dec 2007, 20:11
door sander
WhiteFinish schreef:Ja, waarschijnlijk. Ik ben helaas ook geen expert op dat gebied.

Je zou ook eens op mx-3.com kunnen kijken, er zijn voldoende amerikanen die met een odb2 rondrijden icm een klze.


ik ga het wel ff uitzoeken!
een standalone fuel mangement houd ook nog eens in dat de fuel maps erin geprogrammeerd moeten worden!

en daar weten ze ook wel de prijs van

Geplaatst: 24 dec 2007, 13:04
door BruteFrits
Ik heb hetzelfde probleem bij mijn mx, Heb een odb2 ecu met een KLZE. Jeroen is aan het kijken of dit zo op een goede manier kan lopen.
Zoals het er nu uit ziet moet dit lukken zonder stand alone of fuel computer. Wel moet er een brandstof druk regelaar tussen.

Geplaatst: 24 dec 2007, 16:16
door sander
BruteFrits schreef:Ik heb hetzelfde probleem bij mijn mx, Heb een odb2 ecu met een KLZE. Jeroen is aan het kijken of dit zo op een goede manier kan lopen.
Zoals het er nu uit ziet moet dit lukken zonder stand alone of fuel computer. Wel moet er een brandstof druk regelaar tussen.


ja precies!

met dit soort dingen moet je ervaring hebben.
en niet zomaar van horen zeggen hebben

Geplaatst: 27 dec 2007, 09:12
door BruteFrits
Ik ga ervanuit de mx deze week op te kunnen halen, laat je asap weten hoe het opgelost is.

Geplaatst: 03 jan 2008, 12:03
door BruteFrits
Ik heb de mx nu een paar dagen thuis, heb hem nog niet echt tot het max gedrukt omdat ik de eerste paar honderd km beetje rustig aan wil doen. Ik wel het gevoel dat ik niet de 200pk onder mijn voet heb die ik zou moeten hebben. Daarom ben ik nu toch aan het kijken naar een odb1 ecu met aagepaste chip of misschien een stand alone systeem.

Zijn er hier nog meer mensen die een KLZE met odb2 ecu rijden?? wat is jullie ervaring?