Vraagje Tellerplaten

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

voor het plaatsen van je tellerringen moet je even kijken bij de how-to's op dit forum. Daar staat het helemaal uitgelegd. Nee de telleringen moet je los kopen. Eens setje kost iets van 25 euro dacht ik.
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Vincent schreef:hoe maak ik het makkelijkst alluminium tellerringen om de tellerplaten. wat moet ik dan allemaal los halen in mn dashbord??? en als je die tellerplaten op mzd styling koopt zitten daar ook die alluminumringen bij?? of moet je die los kopen?? hoor t wel.


Tellerringen staan als het goed is los op de site, zitten er niet bij. Wat je los moet halen is de hele dashboard plaat anders kom je niet bij je tellerhuis. Dan moet je tellerhuis ook los en als laatste even het glas eraf.
Afbeelding
Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=4422

hier staat de volledige how-to..dit is wel van het model na de facelift..
Gebruikersavatar
rogertjemx3
New member
New member
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 jan 2008, 15:14
Locatie: lanaken (belgie)

Bericht door rogertjemx3 »

hey m3enace, mag ik vragen waar je die tellerplaten vandaan hebt?
ik vind ze echt ontzettend gaaf. ik heb vandaag mn chrome ringen gehaald bij raceworld in maasmechelen maar hij kon daar niks vinden van platen voor een mx3.
en dan nog een vraag... hoe monteer je deze?
ik heb de vorige keer zelf witte platen gemaakt en tot 2 keer toe zijn me de wijzertjes van de tankmeter afgebroken, dus heb ik heel voorzichtig de tellerplaat ingeknipt en onder de naald in geschoven maar dat kan bij deze toch niet??
in japan is een gezegde... me no drive hyundai, me drive mazda!!!
Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

hey ik heb deze platen via een groupbuy hier...nee het beste is de platen heel te houden..heb je al nieuwe wijzertjes dan?
Plaats reactie