Benzine over 5 jaar tussen 2-3 euro per liter?!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

turbulence schreef:
cootjev6 schreef:ik werk zelf bij een heel groot bedrijf wat brandstof maakt en wij zijn op het moment een biobrandstofpland aan het bouwen omdat dat toch de toekomst schijnt te hebben ondanks dat er ook veel mensen (boeren in bv mexico) onder moeten lijden.
maar er wordt druk gewerkt aan alternatieven alleen om alles aan te passen is een bijna onmogelijk project.
en tot die tijd zal onze portomonaie het nog ff moeten uithouden :mrgreen:


krijg je dan ook personeelskorting op de benzine :mrgreen: ( scheelt wel lekker dan)

maarja, die kant zullen we toch op moeten, bio brandstoffen, je hebt geloof ik ook al van die bio dieselpunten in nederland staan waar je gemengde diesel kan krijgen met bio toeslag oid...


helaas korting krijg ik niet maar ik krijg bijvoorbeeld wel weer elke week een paar liter MTBE voor in m'n motortje waardoor die het blok van binnen super schoonbrand door z'n hogere ontbrandings tempratuur ;)

en die biodiesel is ook het eerste waar wij mee gaan beginnen 2008 wordt de bio diesel pland gebouwd omdat at de komende jaren wel een standaard product van de pompstations gaat worden.
Plaats reactie