kopen?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

ik denk dat als je een beetje goed zoekt je het zelfde voor bijna de helft van dat bedrag heb ;)
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

wil je persé een V6?
anders heb ik namelijk nog een mooi origineel 1.6 16v exemplaar te koop... ;)
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
Marcjah
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 nov 2007, 20:52
Locatie: Veenendaal

Bericht door Marcjah »

ja ik wou wel graag een v6 hebben...

ik heb maandag die proefrit, misschien dan ook maar is proberen wat af te dingen ;)

Daarnaast moeten jullie wel in gedachte houden dat het een auto uit 1997 is... en dus niet eentje uit 1992, want op marktplaats kun je dan wel veel mx3'tjes vinden van ongeveer 3000 euro... maar die zijn wel allemaal een stuk ouder.

//EDIT
het ging trouwens om een Mazda MX-3 1.8i-v6 Xtreme

wat houdt dat precies in?

//EDIT2
laat maar
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

Het is maar net wat de gek ervoor vraagt, en wat de gek ervoor geven wil! Is het niet mogelijk om over de prijs te onderhandelen? Ik vind 180.000 km wel erg veel voor die prijs.
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Marcjah schreef:ja ik wou wel graag een v6 hebben...

ik heb maandag die proefrit, misschien dan ook maar is proberen wat af te dingen ;)

Daarnaast moeten jullie wel in gedachte houden dat het een auto uit 1997 is... en dus niet eentje uit 1992, want op marktplaats kun je dan wel veel mx3'tjes vinden van ongeveer 3000 euro... maar die zijn wel allemaal een stuk ouder.

//EDIT
het ging trouwens om een Mazda MX-3 1.8i-v6 Xtreme

wat houdt dat precies in?

//EDIT2
laat maar


Ik heb precies dezelfde auto als jij begin dit jaar gekocht. Het is een rode mx-3 ui 98 met 140.000 op de teller, ook de Xtreme versie (wat overigens niet zo veel betekent).

Op mijn auto zit een electrisch schuifdak maar hij heeft jammer genoeg geen airco. Ik heb 5500 ervoor neergelegd met garantie erbij en dergelijke. De prijs die hij vraagt is dus redelijk hoog gezien mijn mx echt in topconditie is (behalve wat lakkrasjes).
Afbeelding
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

Of je koopt gewoon een goed onderhouden auto voor 3000 en je zet er een kl-ze in met 60,000 km's :mrgreen: dat kost je ook ongeveer 3000 8)
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

Ferio schreef:Of je koopt gewoon een goed onderhouden auto voor 3000 en je zet er een kl-ze in met 60,000 km's :mrgreen: dat kost je ook ongeveer 3000 8)

iid :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marcjah
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 nov 2007, 20:52
Locatie: Veenendaal

Bericht door Marcjah »

woytek schreef:Ik heb precies dezelfde auto als jij begin dit jaar gekocht. Het is een rode mx-3 ui 98 met 140.000 op de teller, ook de Xtreme versie (wat overigens niet zo veel betekent).

Op mijn auto zit een electrisch schuifdak maar hij heeft jammer genoeg geen airco. Ik heb 5500 ervoor neergelegd met garantie erbij en dergelijke. De prijs die hij vraagt is dus redelijk hoog gezien mijn mx echt in topconditie is (behalve wat lakkrasjes).


ja en de mijne heeft weer GEEN lakkrasjes, haha ;P

Als ik btw op autotrader zoek naar mx3'tjes uit 97 of 98 dan zie ik ook alleen maar de prijsklasse tussen 4.500 en 7.500 dus dan vind ik 6.000 ook wel weer meevallen ;)

En ik heb net een half jaartje me rijbewijs, dan is een klze misschien wat teveel van het goede he ;) (en duurder in verzekering/belasting ? )
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

500 euro meer voor een paar kleine krasjes minder die je toch niet opmerkt en 40.000 kilometer meer lijkt me anders geen nette prijs.
Afbeelding
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

Marcjah schreef:
woytek schreef:
En ik heb net een half jaartje me rijbewijs, dan is een klze misschien wat teveel van het goede he ;) (en duurder in verzekering/belasting ? )


Net je rijbewijs zal ik idd niet doen. Verzekering en belasting zal vast wel duurder zijn, maar niemand heeft een KLZE op zijn naam staan hier geloof ik.

Het staat allemaal nog op 1.8
Plaats reactie