Achterbumper

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

MissLeo schreef:Dus, koop een extra achterbumper, pak een zaag en leef je uit! Misschien komt er wel een product uit die je nog mooier vindt dan op de foto, dan heb je pas echt iets unieks!


Dan zoek ik nog even iemand die de basics van bumper versterken en veranderen aan mij wil leren. :mrgreen: Je kan niet zomaar wat plamuren natuurlijk. Ik zal zelf te denken aan mdf plaatjes voor de vorm welke met poly in de bumper gemaakt worden en natuurlijk glad gemaakt worden met plamuur.
Gebruikersavatar
Thedaha
New member
New member
Berichten: 39
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:32
Locatie: 's-Gravendeel

Bericht door Thedaha »

Dat is een erg mooie achterbumper idd! ;)
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

woytek schreef:
MissLeo schreef:Dus, koop een extra achterbumper, pak een zaag en leef je uit! Misschien komt er wel een product uit die je nog mooier vindt dan op de foto, dan heb je pas echt iets unieks!


Dan zoek ik nog even iemand die de basics van bumper versterken en veranderen aan mij wil leren. :mrgreen: Je kan niet zomaar wat plamuren natuurlijk. Ik zal zelf te denken aan mdf plaatjes voor de vorm welke met poly in de bumper gemaakt worden en natuurlijk glad gemaakt worden met plamuur.


En de MDF plaatjes in de bumper laten zitten? Lijkt me niet echt handig, neem dan meteen betontriplex :roll: . Misschien moet je de zoekfuncties eens gebruiken. Er zijn genoeg bumpers met poly bewerkt, wellicht dat je wat ideetjes kunt opdoen.
Plaats reactie