Meer vermogen door fijntunen

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

turbulence schreef:
MarcX3 schreef:Rangen is echt puur om te finetunen, voor dat geld kun je EN een andere uitlaat En een open luchtfilter kopen. en kom je op ongeveer hetzelfde vermogenswinst uit.


goedkope uitlaat dan... :?

dacht dat ze het toen wel hebben gedaan bij verwijk, dat het iets van 60 euro kostte toen...

en even bij 1 topic blijven aub Woytek... heb de andere gesloten omdat je hier dezelfde vraag ook al beetje stelt ( en je antwoord ook al beetje krijgt)


Dat topic over rangen is niet van mij, maar daar heb ik inderdaad wel gepost. Wil wel eens weten wat het precies is. Dacht dat ik al een uitgebreide search had gedaan maar dat leverde niks op. ;)

En inderdaad ik las dat rangen 70 euro was, nou dat heb ik er best voor over. :clown:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:Dat topic over rangen is niet van mij, maar daar heb ik inderdaad wel gepost. Wil wel eens weten wat het precies is. Dacht dat ik al een uitgebreide search had gedaan maar dat leverde niks op. ;)

En inderdaad ik las dat rangen 70 euro was, nou dat heb ik er best voor over. :clown:


whoops :oops: my bad, kwam inderdaad doordat je daarin gepost had

snap niet dat je na de zoekoptie gebruikt gebruikt te hebben niks kan vinden.

1e topic wat ik vind na zoeken ''rangen''


http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic ... ght=rangen

en zo zijn er nog wel meer topics met algemene info over wat het nu precies is ;)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie