Pagina 2 van 2

Geplaatst: 14 jul 2006, 21:27
door turbulence
mx almere schreef:Precies. In veel gevallen gaat het om de match tussen VAF en ECU.


en in veel gevallen is de combi KFZE en k8 VAF wel een match.. :mrgreen:

wat ik wel apart vind, volgens de ''geleerden'' op mx-3.com wordt dit gezegd over de 170PK sterke curved neck KFZE;

The only REAL 170hp KFZE is from the Lantis type R It has a curve neck and square runners, it also has KL31 cams in it. Finding this motor is like finding a real GTR BPT motor Close to impossible.


zou eens mn licht daar opdoen op het forum ( http://www.mx-3.com/phpbb2/index.php )

daar zitten een boel lui met ervaring over swappen van deze motor, naar mijn weten is er hier maar 1 ( mx3freak) met een KFZE in zn mx...

Geplaatst: 14 jul 2006, 23:34
door martinenijenhuis
ik weet idd echt wel wel wat een kf en kl is, en ik schreef ook
''in ons geval'' ;)

Groetjes M&M

Geplaatst: 16 jul 2006, 01:04
door Fullsize
martinenijenhuis schreef:ik weet idd echt wel wel wat een kf en kl is, en ik schreef ook
''in ons geval'' ;)

Groetjes M&M


Oei, sorry hoor, dat ik er aan twijfelde. Stom stom stom. ;)

KF-ZE aan de praat!

Geplaatst: 31 jul 2006, 17:28
door RIP
Hey thanks nog guyz!

de "KF-ZE" start!

: Distributieriem zat niet helemaal op z`n plaats, 2 tandjes ernaast....
: Onsteking van de "KF" krijg ik niet aan de praat,
hij draait nu op `n "KL-onsteking"

Stationair draaid ie nog niet, moet nog gaskabel stellen en
de onsteking op tijd zetten.

Hoop van de week `n Test-rit te maken...

Laat wel van me horen!

Gr.
Remco

Geplaatst: 31 jul 2006, 18:52
door martinenijenhuis
:bier: :bier: :bier: en rijden maar :mrgreen:

Groetjes M&M

Geplaatst: 01 aug 2006, 19:17
door Marcel_mx3
Toppertje... ! toch de timing dus...

KF-ZE afronding

Geplaatst: 16 aug 2006, 19:25
door RIP
Zie "Profiel-chat"