Pagina 2 van 5

Geplaatst: 28 feb 2011, 21:51
door yellow
martinenijenhuis schreef:Ik vraag me af waarom dit niet gewoon bij iemand thuis gedaan word?
Scheeld een hoop onnodige kosten!

Groetjes M&M


Komen jullie ook? ;)

Ik zou vereerd zijn met een bezoekje van één de trouwste leden die onze club telt.

Geplaatst: 28 feb 2011, 22:02
door DJ_MIKE
damens en heren.
ik had jullie belooft om dit weekend met tijd en locatie te komen
ik moet dit echter even verplaatsen tot morgen want krijg morgen pas bevestiging van de locatie.

hoop dat jullie hier begrip voor hebben en dat er een leuk aantal leden komen
dit om dat wij jullie inbreng willen hebben voor de nieuwe web site.
dus help ons hier mee en geef je op.

ik kan jullie wel verklappen dat het voor 95% zeker is dat het in de regio van Hilversum is en om half 2 gaat beginnen

groetjes het moderator team

Geplaatst: 01 mar 2011, 22:02
door martinenijenhuis
@ Pieter dankje voor de eer, maar zo,n belangrijk zijn we nou ook weer niet ;)
Maar we zijn natuurlijk wel weer benieuwd naar je nieuwe verhalen! :lol:

Maar dat was nog geen antwoord op mijn vraag!!

Groetjes M&M

Geplaatst: 02 mar 2011, 08:26
door WhiteFinish
Om even antwoord te geven op jou vraag ;)

Weinig mensen (eigenlijk geen) hebben de ruimte om meer dan 10 personen te ontvangen. Eigenlijk gaan we er wel vanuit dat op deze vergadering meer dan 10 personen komen.

Geplaatst: 02 mar 2011, 17:37
door sjaakk91
1:DJ_MIKE 2per
2: D-PAC 1per
3: WhiteFinish 2per
4: Sjaakk91 1per (ovb)
5:
6:
7:

Geplaatst: 02 mar 2011, 19:30
door mazdamx3nh
1:DJ_MIKE 2per
2: D-PAC 1per
3: WhiteFinish 2per
4: Sjaakk91 1per (ovb)
5: mazdamx3nh
6:
7:

Geplaatst: 02 mar 2011, 21:38
door yellow
sjaakk91 schreef:1:DJ_MIKE 2per
2: D-PAC 1per
3: WhiteFinish 2per
4: Sjaakk91 1per (ovb)
5:
6:
7:


ovb?

Zie deze post
WhiteFinish schreef: Let OP !! Opgeven is ook komen ! We moeten reserveringen maken bij onze locatie en als er 30 mensen opgeven en maar 10 komen maken we een hoop kosten om niks.

Geplaatst: 02 mar 2011, 21:41
door martinenijenhuis
1:DJ_MIKE 2per
2: D-PAC 1per
3: WhiteFinish 2per
4: Sjaakk91 1per (ovb)
5: mazdamx3nh
6: M&M 2pers
7:
8:

Geplaatst: 02 mar 2011, 21:46
door DJ_MIKE
Hier is de laatste info omtrent de lede vergadering.

Het zal plaats vinden op zondag 20 maart
Het zal gehouden worden bij corenel kart racing in huizen.
het adres is
Havenstraat 295 1271 GD Huizen

We kunnen van af 1 uur naar binnen en van af half 2 zullen we beginnen met de presentatie van de web site.

Dit is de kans om jullie stem te laten horen over de nieuwe website en wie weet is het een idee die wij over het hooft hebben gezien
Ook zullen jullie de kans krijgen om vragen te stellen omtrent de club
Wij zullen hier zo goed mogelijk antwoord opgeven .

Dit zal tot een uur of half 4 duren.

Daarna is iedereen vrij om te doen wat hij wil.
Maar natuurlijk is het leuk om met ze allen even en rond je te karten.
Dit is uiteraard voor eigen kosten

Dus geef je nu op en help ons met de nieuwe web site te voltooien
Let wel op opgeven is ook komen

Geplaatst: 02 mar 2011, 21:54
door sjaakk91
Het lag er aan hoe laat en waar. Ik heb die dag ook een verjaardag, dus daar ga ik nu s'morgens naar toe. :)


1:DJ_MIKE 2per
2: D-PAC 1per
3: WhiteFinish 2per
4: Sjaakk91 1per
5: mazdamx3nh
6:
7: