Pagina 2 van 2

Geplaatst: 12 okt 2010, 14:57
door WhiteFinish
Heb je hem wel gesteld in diagnostische mode?

Geplaatst: 13 okt 2010, 14:18
door MX3Powerr
Dit had ik ook nieuwe gasklephuis erop en hij deed het weer goed .

Geplaatst: 18 okt 2010, 15:12
door Speldenknop
Bedankt voor jullie reacties.

Na ongeveer 10x afstellen loopt mn MX nu weer mooi rustig in toeren. Hopen dat dit zo blijft!

TPS en schroef afstellen, i.c.m. direct erna (!!) de ECU resetten bleek de juiste oplossing.

Het enige wat hij niet meer doet (maar weet eerlijk gezegd ook niet of hij dat voor deze problemen wel deed) is het iets hoger stationair lopen als je em stilstaand in een versnelling zet. Weet niet waar dit aan kan liggen? En waar dit voor dient?

Geplaatst: 18 okt 2010, 19:33
door Hiwo
Mooi dat het opgelost is :)
Dat ie meer toeren maakt bij stilstand in de versnelling is zodat je makkelijker weg kan rijden, bij de een doet ie t wel en bij de ander niet.

Heb je de tps en stelschroef afgesteld in de diag-mode ?

Geplaatst: 18 okt 2010, 19:41
door Speldenknop
Hiwo schreef:Mooi dat het opgelost is :)
Dat ie meer toeren maakt bij stilstand in de versnelling is zodat je makkelijker weg kan rijden, bij de een doet ie t wel en bij de ander niet.

okee niet heel belangrijk dus..

Hiwo schreef:Heb je de tps en stelschroef afgesteld in de diag-mode ?

uiteraard ;)

Geplaatst: 07 sep 2011, 11:19
door RRRR
Tja dit probleem heb ik ook alleen erger.

Als ik koud start schiet die door tegen de 2000 aan... langzaam gaat die dan terug maar als ik dan ga rijden en hij is helemaal warm dan loopt die stationair rond 800-700

Ook bij mij heb ik wat zweet rond 2 inspuiters (sorry ik weet ff de naam niet, in elkgeval wat in de motor gaat die dikke slangen).

Nu weet ik dat dat zweet niet heel erg is maar is dat van die toeren erg? En ik hoor trouwens ook een ligt getik bij de spanriemen als die koud gestart is en stationair loopt...