Weer problemen met mijn ontsteking?

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Volgens mij is er weinig aan de hand hoor.

Je auto kan niet in 1x minder toeren draaien bij een bepaalde snelheid. Om dit te realiseren heb je namelijk een ander tandwiel nodig in je versnellingsbak of je moet een kabelbreukje ergens hebben.
Alleen als je een kabelbruekje hebt moet het ook op andere momenten voorkomen en zoals jij aangeeft doet het dat niet.

Je zou nog voor de zekerheid je VRIS systeem kunnen checken om te zien of ze wel opengaan maar het heeft niks met je toeren te maken, alleen met je vermogen.
(Om dit te doen moet je gewoon even kijken als die stationair loopt (wel warm) gas te geven en je ziet vanzelf of de pompjes bewegen)

Ik zou me er niet te druk meer over maken.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

WhiteFinish schreef:Volgens mij is er weinig aan de hand hoor.

Je auto kan niet in 1x minder toeren draaien bij een bepaalde snelheid. Om dit te realiseren heb je namelijk een ander tandwiel nodig in je versnellingsbak of je moet een kabelbreukje ergens hebben.
Alleen als je een kabelbruekje hebt moet het ook op andere momenten voorkomen en zoals jij aangeeft doet het dat niet.

Je zou nog voor de zekerheid je VRIS systeem kunnen checken om te zien of ze wel opengaan maar het heeft niks met je toeren te maken, alleen met je vermogen.
(Om dit te doen moet je gewoon even kijken als die stationair loopt (wel warm) gas te geven en je ziet vanzelf of de pompjes bewegen)

Ik zou me er niet te druk meer over maken.


Dat heb ik me inderdaad maar voorgenomen..er moet al genoeg vervangen worden..ik rij gewoon lekker door met dit en zie wel of het *krak* doet.. wat mij betreft mag er een slotje :)
Gesloten