Pagina 2 van 4

Geplaatst: 04 aug 2010, 22:22
door Mazdarati MX-6
Je kan gewoon remmen alleen moet je heel hard trappen wil je kunnen remmen .

Maar ik heb dit ook op de mx6 en het geeft geen problemen .

Geplaatst: 04 aug 2010, 22:24
door djman
paz-3 schreef:op welke kabelboom draai je?
ik heb er ook een DE in liggen alleen de fout gemaakt dat ik de originele kabelboom heb laten liggen terwijl ik de kl-05 kabelboom + computer in bezit had

het werkt namelijk wel dan maar niet optimaal en er zitten dan wat fouten in de aansturing van de vris, de mijne slaat pas op 5500 toeren in
ben nog steeds een oplossing aan het zoeken want hij is ook nog eens obd2 dus niet te chippen waarschijnlijk


op de kabelboom van de k8 n had kabel boom uit ford probe maar dat ging ook niet passen wel computer over gezet en bij is het wel odb 1

Geplaatst: 04 aug 2010, 22:25
door djman
zie ook staan in je profiel over chippen heeft dit veel effect bij een klde of valt het mee?

Geplaatst: 04 aug 2010, 22:35
door Mazdarati MX-6
De kabelboom van de obd1 mx3 is gewoon te gebuiken bij de klde of klze .
Deze hoef je niet te veranderen .

Ik heb daar een chip voor en het verschil merk je wel .
Motor reageert beter en de vris tijden zijn aangepast zodat je koppel kromme beter loopt .
De fuel maps en de ontsteking zijn aangepast .

Maar je gebruikt dus de ecu van de ford probe ?
Welke ecu is dit ?

Geplaatst: 05 aug 2010, 07:35
door paz-3
weet je toevallig niet of er met obd2 iets te doen is met die chips? :)

Geplaatst: 05 aug 2010, 10:29
door Mazdarati MX-6
OBD2 is niet te chippen .

Dit is een heel ander systeem als obd1 .

Geplaatst: 05 aug 2010, 18:24
door djman
heb de stekkers omgewiselt en nu werkt de vris heletijd volgens mijn want hij maakt meer geluid en bij hoge toeren trekt hij sneller dus klopt iets nog niet.
en heb de computer van ford probe zit stikertje op met kl59 zou daar een chip voor wezen?

Geplaatst: 05 aug 2010, 19:10
door kiyamizio
martijn weet je zeker dat het een kl59 is, er staat mijn iets van bij kl05? of is dat iets anders.

nou ja het zal wel ik lul maar wat.

Geplaatst: 05 aug 2010, 21:09
door djman
dit stond op de stiker boven op de ecu heb vanmiddag gekeken ;)

Geplaatst: 05 aug 2010, 21:58
door Mazdarati MX-6
De ford probe heeft 3 soorten ecu's voor zo ver ik weet .

De kl07 kl55 en de kl59 .

Ik heb een chip voor de KLDE maar er zijn ecu's van de probe die soms wel eens problemen geven .
Ik weet nog niet helemaal welke het wel doen en welke niet

Heb je de oude K8 ecu nog ?
En welke is dat .
Want mocht de kl59 niet werken dan kan je misschien de K8 gebruiken als dat de juiste ecu is .

Maar ging de vris2 nu wel open ?
En heb je de stekkers weer terug gezet ?

Want de stekker van vris1 was puur om te testen of de vris2 wel open ging .

Dit is een filmpje van mij oude DE .
Links is de vris1 en rechts van het filmpje zit virs2 .
Is een beetje moeilijk te zien maar je zien hem open en dicht gaan .

http://www.youtube.com/watch?v=aFA588SQ ... re=related

Maar kan je het met iets meer info uit leggen wat de effecten zijn die je nu hebt ?

De blauwe stekker is voor vris1 en de witte stekker is voor vris2 als ik het goed heb .