@ Pointy

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

MX3V6_DH schreef:Zo, jouw auto is nog mooi rood! Maar wat is dat op je linker spiegel?


En dat mooie rooie is het gevolg van lang, lang, laaaaang poetsen.
Eerst goed wassen, helemaal in de kleurpolish en vrijwel direct er carnabauwas achteraan.
Alle 4 mijn auto's zijn tot nu toe rood geweest (toeval) dus ik heb er ervaring mee.
(Ze begonnen allemaal roze)

Ja, het is een richtingaanwijzer. Deze zijn ingebouwd door een van de eerdere eigenaars. Alleen is het plastic nogal verweerd.
Moet er over een tijdje een nieuw glaasje voor gaan gieten, want dit is ook niet mooi.
Zijn dergelijke glaasjes niet te koop dat jullie weten? Zou moeite schelen.
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

Afbeelding

Little Black Box.. Nieuwe CarPC zit er weer in te komen..dit keer wordt hij klootzakjesproof :)
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

Pointy schreef:Little Black Box.. Nieuwe CarPC zit er weer in te komen..dit keer wordt hij klootzakjesproof :)


Koel man! Specs?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

yellow schreef:
Pointy schreef:Little Black Box.. Nieuwe CarPC zit er weer in te komen..dit keer wordt hij klootzakjesproof :)


Koel man! Specs?


Op het moment Celeron M 1,6 Ghz, 512 DDR, 4gb flashdrive, picoPSU, XP PRO licentie en LVDS connectie, tevens volledig passief gekoeld..
Maar, daar gaat aan gesleuteld worden. Sowieso +RAM +HHD en mogelijk even kijken wat de optie zijn voor de processor.
Kastje pas opgehaald en nog niet echt mee kunnen spelen. Ik wil even kijken wat mijn mogelijkheden zijn wat betreft de LVDS. Op het moment is dat nog abracadabra aangezien de ene LVDS niet de andere is, wat ik eigenlijk wel hoopte.
Anders wordt het een standalone scherm. Het gaat wel weer een vast cq. ingebouwd scherm worden.
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

Ik heb ook nog nooit met LVDS mogen spelen wat dat betreft... ben benieuwd of het een beetje draait.. je gaat er qua spec in ieder geval op vooruit!

TOF man! keep us posted zou ik zeggen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

Het probleem schijnt te zijn dat LVDS alleen 4:3 ondersteunt en niet 16:9 zoals de meeste breedbeeld netbook schermen..maar dat is dus even uitvissen
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

De LVDS-weg is even in de koelkast geschoven.
Schijnt gebruik te maken van mini-coax en dat is iets te hoog gegrepen voor mij.
De magnetische afscherming luistert daar iets te nauw bij.
Mogelijk dat ik later een LVDS - DVI kabel maak om zo een tweede monitor aan te kunnen sluiten

Dus ik heb een 8.4 inch (4:3 geen breedbeeld) monitor besteld via e-bay en tevens een logitech NuLOOQ

Afbeelding

Het scherm heeft weliswaar touchscreen, maar zo kan ik straks toch de computer bedienen zonder m'n ogen van de weg te hoeven halen.

XP Pro heeft plaats gemaakt voor een extreem uitgeklede versie van XP om de snelheid wat omhoog te halen.

Nu is het wachten op de pakketjes! en dan inbouwen. Eindelijk weer een behoorlijk geluidssysteem. En dan hufterproof dit keer!
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Wat kan je precies met zo'n NuLOOQ? Playback/pause/stop en dat soort commando's geven aan compatible audio programma's? Of meer dan dat?
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Bericht door Pointy »

MX3V6_DH schreef:Wat kan je precies met zo'n NuLOOQ? Playback/pause/stop en dat soort commando's geven aan compatible audio programma's? Of meer dan dat?


Op de foto die ik hierboven postte zie je de verschillende optie die het apparaat heeft.
De ring kan naast ronddraaien (Scrollen door de library) ook in vier richtingen geduwd worden (navigeren door menu's).
Het plaatje wat er bovenop zit heeft een cirkel waarmee je het volume zou kunnen regelen en een drietal knoppen waar ik bijvoorbeeld play, pause en mute zou kunnen binden.

Van origine is het een toevoeging voor programma's als Photoshop, Illustrator, CAD-tekenen enz. maar net zoals een tekentablet zijn de functies van de knoppen in te stellen.
Ik hoop dat ik deze dusdanig aan kan passen dat het in Centrafuse kan gaan draaien.
Het is een soort "versimpelde versie" van een SpaceNavigator, zonder tilt-functie.
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

Werkt dat een beetje met Centrafuse?

simuleert tie het toetsenboard en de scroll functie van je muis o.i.d.?

Ik heb hier ook over nagedacht maar ik kan geen locatie vinden om het te plaatsen in de MX
Afbeelding
Plaats reactie