erg vet alleen de voor kant is net een 206, beetje gay
Benzine meter incorrect
Moderator: Moderators
- Dikkekobus
- Co-Pilot
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
- Locatie: Sappemeer
- lenny-v
- Moderator
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Dordrecht
Ik denk dat de variabele weerstand onderbroken is in je vlotter. Je vlotter zit aan een soort pennetje. Als de vlotter beweegd beweegd het pennetje ook wat als gevolg heeft dat de weerstand hoger of lager word. Als de weerstand in het midden onderbroken is zal hij neit lager aangeven dan midden zegmaar. Ik zou er even het fijne van opzoeken in bv een werkplaatshandboek hoe het precies zit. Heb dit tijdje geleden op school gehad had hier wat mee te maken, zal even kijken of ik het nog kan vinden.
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
- lenny-v
- Moderator
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Dordrecht
Heb het gevonden, de naald van de vlotterarm maakt een slechte massa volgens mijn schoolboek. Dus je zal de vlotter uit de tank moeten halen en even kijken hoealles eruitziet. Waarschijnlijk kan je er niks aan zien en zit het ergens in de bedrading maar ff bekijken kan geen kwaad lijkt me.
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!