Geplaatst: 20 dec 2009, 23:08
Deze komt uit het jaar 1994
WhiteFinish schreef:Hoeveel stekkers heeft jou Ecu ? Daaraan kan je odb 1 of 2 zien.
Dikkekobus schreef:WhiteFinish schreef:Hoeveel stekkers heeft jou Ecu ? Daaraan kan je odb 1 of 2 zien.
Ik word soms zo moe van jou antwoorden, nu zit je al zoveel jaar op dit forum en nog je huiswerk niet gedaan. of ie nou obd 2 of 1 heeft, heeft niks te maken met dat ie niet start met kou, die klik is een relais, waarschijnlijk van je brandstofpomp. en na 1993 is trouwens obd2.
Dingen die een auto nodig heeft om te draaien, benzine compressie vonk, in die volgorde. dus om te testen kijk je of ie vonk heeft. je trekt de aanvoer van je inlaatrail af, je start hem een paar keer en kijkt of er benzine uitkomt.
als ie het voor de kou het wel dee dan zal de compressie dus wel goed zijn.
WhiteFinish schreef:Dikkekobus schreef:WhiteFinish schreef:Hoeveel stekkers heeft jou Ecu ? Daaraan kan je odb 1 of 2 zien.
Ik word soms zo moe van jou antwoorden, nu zit je al zoveel jaar op dit forum en nog je huiswerk niet gedaan. of ie nou obd 2 of 1 heeft, heeft niks te maken met dat ie niet start met kou, die klik is een relais, waarschijnlijk van je brandstofpomp. en na 1993 is trouwens obd2.
Dingen die een auto nodig heeft om te draaien, benzine compressie vonk, in die volgorde. dus om te testen kijk je of ie vonk heeft. je trekt de aanvoer van je inlaatrail af, je start hem een paar keer en kijkt of er benzine uitkomt.
als ie het voor de kou het wel dee dan zal de compressie dus wel goed zijn.
En ik wordt moe van jou reacties Als jij nu eens met constructievere antwoorden komt ipv alleen maar bekritseren.
Als je een odb 1 ecu hebt betekent het dat je zelf veel meer dingen te weten kunt komen dan dat je een odb 2 hebt.
Ipv gewoon maar een brandstofleiding eraf te trekken kan je hem ook gewoon een verbinding maken in je diag box en zo hoor je of brandstof wordt rondgepompt. Lijkt me een stuk veiliger dan benzine over je hele motorruimte te laten spuiten.
Dikkekobus schreef:WhiteFinish schreef:Dikkekobus schreef:WhiteFinish schreef:Hoeveel stekkers heeft jou Ecu ? Daaraan kan je odb 1 of 2 zien.
Ik word soms zo moe van jou antwoorden, nu zit je al zoveel jaar op dit forum en nog je huiswerk niet gedaan. of ie nou obd 2 of 1 heeft, heeft niks te maken met dat ie niet start met kou, die klik is een relais, waarschijnlijk van je brandstofpomp. en na 1993 is trouwens obd2.
Dingen die een auto nodig heeft om te draaien, benzine compressie vonk, in die volgorde. dus om te testen kijk je of ie vonk heeft. je trekt de aanvoer van je inlaatrail af, je start hem een paar keer en kijkt of er benzine uitkomt.
als ie het voor de kou het wel dee dan zal de compressie dus wel goed zijn.
En ik wordt moe van jou reacties Als jij nu eens met constructievere antwoorden komt ipv alleen maar bekritseren.
Als je een odb 1 ecu hebt betekent het dat je zelf veel meer dingen te weten kunt komen dan dat je een odb 2 hebt.
Ipv gewoon maar een brandstofleiding eraf te trekken kan je hem ook gewoon een verbinding maken in je diag box en zo hoor je of brandstof wordt rondgepompt. Lijkt me een stuk veiliger dan benzine over je hele motorruimte te laten spuiten.
dus dan hoor je of je pomp aanslaat, jeej, wat nou als je filter vertopt zit slaat de pomp en en er komt geen benzine uit heb je daar wel eens aangedacht einstein.
Meten is weten dus meet je benzine druk (daar heb je je detail) pomp kan draaien maar nog steeds te weinig opbrengst heeft.
Constructieve antwoorden heb ik wel, maar vindt het fijn om JOU te bekritiseren, omdat je fucking vaag bent.
ga jij maar temperatuur sensoren zoeken in een gasklephuis.
Dikkekobus schreef:WhiteFinish schreef:Dikkekobus schreef:WhiteFinish schreef:Hoeveel stekkers heeft jou Ecu ? Daaraan kan je odb 1 of 2 zien.
Ik word soms zo moe van jou antwoorden, nu zit je al zoveel jaar op dit forum en nog je huiswerk niet gedaan. of ie nou obd 2 of 1 heeft, heeft niks te maken met dat ie niet start met kou, die klik is een relais, waarschijnlijk van je brandstofpomp. en na 1993 is trouwens obd2.
Dingen die een auto nodig heeft om te draaien, benzine compressie vonk, in die volgorde. dus om te testen kijk je of ie vonk heeft. je trekt de aanvoer van je inlaatrail af, je start hem een paar keer en kijkt of er benzine uitkomt.
als ie het voor de kou het wel dee dan zal de compressie dus wel goed zijn.
En ik wordt moe van jou reacties Als jij nu eens met constructievere antwoorden komt ipv alleen maar bekritseren.
Als je een odb 1 ecu hebt betekent het dat je zelf veel meer dingen te weten kunt komen dan dat je een odb 2 hebt.
Ipv gewoon maar een brandstofleiding eraf te trekken kan je hem ook gewoon een verbinding maken in je diag box en zo hoor je of brandstof wordt rondgepompt. Lijkt me een stuk veiliger dan benzine over je hele motorruimte te laten spuiten.
dus dan hoor je of je pomp aanslaat, jeej, wat nou als je filter vertopt zit slaat de pomp en en er komt geen benzine uit heb je daar wel eens aangedacht einstein.
Meten is weten dus meet je benzine druk (daar heb je je detail) pomp kan draaien maar nog steeds te weinig opbrengst heeft.
Constructieve antwoorden heb ik wel, maar vindt het fijn om JOU te bekritiseren, omdat je fucking vaag bent.
ga jij maar temperatuur sensoren zoeken in een gasklephuis.