Vraagje Tellerplaten

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Hzzy
New member
New member
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 aug 2007, 14:30

Vraagje Tellerplaten

Bericht door Hzzy »

Hallo, Ik wil een setje witte tellerplaten gaan bestellen voor m'n mxje . En dan ook gelijk console spuiten.
Maar nou heb ik een klein vraagje waar jullie me mss mee verder kunnen helpen.

Nou had ik http://www.blauertacho4u.de/product_inf ... 00RPM.html
In gedachte, mede ook omdat er geen MPH opstaat, omdat ik 100% cker ben dat dat me in de war brengt en te veel bekeuringen gaat koten :mrgreen: En vanwege de redelijke prijs.

Als er nog iemand andere weet zou ik het wel waarderen als je ff een linkje hier kan posten, krijg ik wat meer keuze.

Maar wat de vraag is :
er zit een Controle unit bij volgens de omschrijving.. Kan je dan als nog de tellers over je verlichting zetten dat ze automatisch dimmen en aan en uit gaan naargelang de verlichting die je aan hebt ? . . Of moet ik die unit ergens in mijn dash verwerken..


grtjz Hzzy :bier:
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

http://mzd-styling.nl/ heeft ook deze platen allereerst.

Verder is het inderdaad handig de unit gewoon op een vaste 12V aan te sluiten en het kastje ergens op te hangen waar je er nog bij kan. Dit kan redelijk makkelijk boven je knieën waar het dash dus ophoud.
Afbeelding
Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

hey...je kan de tellerplaten gewoon op je verlichting schakelen. Zodat als je je lampen aanzet je platen ook aan gaan. Ik weet niet maar er is nog veel meer keus in tellerplaten zonder mph ;)
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=6968&highlight= Dit is een groupby hier op het forum.

groetjes M3nace
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

M3nace schreef:hey...je kan de tellerplaten gewoon op je verlichting schakelen. Zodat als je je lampen aanzet je platen ook aan gaan. Ik weet niet maar er is nog veel meer keus in tellerplaten zonder mph ;)
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=6968&highlight= Dit is een groupby hier op het forum.

groetjes M3nace


Ja sorry ik bedoel dus inderdaad een vaste 12V die geschakeld is aan je verlichting! Op die manier gaan je platen aan als je je lichten aanzet.
Afbeelding
Hzzy
New member
New member
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 aug 2007, 14:30

Bericht door Hzzy »

:D jah dat van die groupbuy had ik gezien . . maar die vond ik niet echt mooi om eerlijk te zijn :oops: Ik zal idd ff bij styling kijken . . die had ik over het hoofg gezien .. :D maar die zijn toch net weer ffies anders ;)

Bedankt alvast :) laat nog wel ff weten welke het werden

@ m3nace : Ik heb toch aardig met google afgezocht maar vind de keuze beperkt . . Op ebay stonden er ook nog wel een paar maar die vonk niet echt bijster mooi / duidelij. Dus als je toevallig nog een overzicht weet Denk ik dat je daar niet alleen mij maar meer mensen die witte tellers willen mee kan helpen ;)



Grtjes
Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

ik ken alleen die van mzd-styling en die van de groupbuy. dit zijn trouwens mijn platen.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Om de mijne ook even te posten: :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hzzy
New member
New member
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 aug 2007, 14:30

Bericht door Hzzy »

zijn dat die van MZd Styling ? volgens mij wel he . .

Tnx voor de fototjes :D maakt de keuze wat makkelijker.
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Hzzy schreef:zijn dat die van MZd Styling ? volgens mij wel he . .

Tnx voor de fototjes :D maakt de keuze wat makkelijker.


Klopt ik heb ze van mzd-styling.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincent
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 dec 2007, 13:22
Locatie: Helenaveen (N-BR)
Contacteer:

Bericht door Vincent »

hoe maak ik het makkelijkst alluminium tellerringen om de tellerplaten. wat moet ik dan allemaal los halen in mn dashbord??? en als je die tellerplaten op mzd styling koopt zitten daar ook die alluminumringen bij?? of moet je die los kopen?? hoor t wel.
Plaats reactie