KL-ZE of Turbo ? (1.8 V6)
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Zo ie zo... Het is niet af te lezen aan je motor dat het een 2,5 is.
Stel je hebt een ongeluk (laten we het niet hopen) dan gaat de politie echt niet pakjes melk in je cilinders gooien om te kijken of jij een grotere inhoudt hebt.
Hoogstwaarschijnlijk loopt je motor ook niet meer na dat ongelukje.
Stel je hebt een ongeluk (laten we het niet hopen) dan gaat de politie echt niet pakjes melk in je cilinders gooien om te kijken of jij een grotere inhoudt hebt.
Hoogstwaarschijnlijk loopt je motor ook niet meer na dat ongelukje.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- fabian.mx3.v6
- Co-Pilot
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 07 jun 2007, 16:45
- Locatie: Rotterdam
- mazzie_mx3
- New member
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08 jul 2007, 21:54
Nou nja alle gezeur gisteren nacht heb ik maar ff het rdw gebeld. Die wisten mij te vertellen dat je na iedere aanpassing op de motor je auto moet laten keuren. Het is om je papieren bij te werken en om tezorgen dat de auto die op de papieren staatm ook de auto is waarin je rijd. Het is mij dus ook verteld dat dit wettelijk verplicht is. Dat bijna niemand het doet is een ander verhaal maar dayt maakt het nog niet juist. Als ze bij de apk erachter komen mogen ze je afkeuren. En bij controle van de oom agent (weet ik komt zelden voor) mogen ze je papieren in beslag nemen en een herkeuring eisen. Dus andere motor of turbo of wat dan ook moet je keuren. kost 55euro inc papieren voor vragen kan je bellen met het rdw nr:09000739
- mazzie_mx3
- New member
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08 jul 2007, 21:54
Er is speling op hoeveel efect het daatwerkelijk heeft op je motor maar je moet het oficeel wel melden. net zo iets doms als je kleur veranderen moet je ook melden. het is dom maar ja wet is wet en ik voorkom liever gezijk. heb ik al genoeg gehad. plus het is 55 euro ik ga er niet moeilijk om doen. beter safe than sorry.
- fabian.mx3.v6
- Co-Pilot
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 07 jun 2007, 16:45
- Locatie: Rotterdam
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- fabian.mx3.v6
- Co-Pilot
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 07 jun 2007, 16:45
- Locatie: Rotterdam
- kevinvandorst
- Co-Pilot
- Berichten: 152
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
- Locatie: Roosendaal
het kan met de nodige aanpassingen.
het beste kan je misschien harry ( scary op het forum) ff een pm sturen, wat die voor aanpassingen doet.
die gaat van 1.6 dohc naar een mazda323 1.8 GT-R turbo moter.
maar buiten de remmerij moet je geloof ik ook de nodige kabelbomen e.d. vervangen etc.
het kan maar schijnt erg veel werk te zijn + de kosten uiteraard.
dus beter dan 1.8 v6 kopen en dan naar klze
het beste kan je misschien harry ( scary op het forum) ff een pm sturen, wat die voor aanpassingen doet.
die gaat van 1.6 dohc naar een mazda323 1.8 GT-R turbo moter.
maar buiten de remmerij moet je geloof ik ook de nodige kabelbomen e.d. vervangen etc.
het kan maar schijnt erg veel werk te zijn + de kosten uiteraard.
dus beter dan 1.8 v6 kopen en dan naar klze
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>