xenon ballast ( waar ''verstoppen'')

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

xenon ballast ( waar ''verstoppen'')

Bericht door turbulence »

heb nu eindelijk tijd om mn xenonsetje te monteren, maar zit eigenlijks te kijken waar het beste die grote ballast kastjes kunnen komen..

waar heb jij ze gelaten ( voor de mensen met xenon install) wil ze eigenlijk zo min mogelijk in het zicht hebben, echter zorgt de grootte van de kastjes ervoor dat dit wel een redelijke klus is..

snoertje wat eraan zit en naar de lampen gaat is nu ook niet enorm lang, dus moet toch wel ergens in de omgeving van de lamp zelf komen..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Ik heb ze compleet uit het zicht zitten. Beetje creatief denken en er zijn plekjes genoeg waar je ze neer kunt zetten.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

rechts had ik um op de plaats van de luchtfilterbak gemonteerd .
en dan na onder laten hangen langs de kokerbalk af
en links is weer wat lastiger om uit het zicht te gaan werken , daar zit is net langs het ruitensproeierreservoir ( mooi scrabble woord :) )
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Tiga schreef:Ik heb ze compleet uit het zicht zitten. Beetje creatief denken en er zijn plekjes genoeg waar je ze neer kunt zetten.


Waar heb jij ze dan geplaats?
Of is dat het geheim van de smid! :mrgreen: ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

johnmichel schreef:
Tiga schreef:Ik heb ze compleet uit het zicht zitten. Beetje creatief denken en er zijn plekjes genoeg waar je ze neer kunt zetten.


Waar heb jij ze dan geplaats?
Of is dat het geheim van de smid! :mrgreen: ?


eigenlijks ben ik daar ook wel benieuwd naar..

dingen zijn zoals ik zeg nu niet zo klein dat je ze makkelijk een plekje geeft, dus als je wat meer info wilt geven eric ( of een foto) denk dat je mij maar ook anderen daar mee van dienst kunt zijn..

heb er al tijdje boven gestaan en kijken waar ze kunnen, zijn genoeg plekjes maar allemaal redelijk veel in het zicht...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

bramx3 schreef:rechts had ik um op de plaats van de luchtfilterbak gemonteerd .
en dan na onder laten hangen langs de kokerbalk af
en links is weer wat lastiger om uit het zicht te gaan werken , daar zit is net langs het ruitensproeierreservoir ( mooi scrabble woord :) )


Heb ik ze ook geplaatst
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

je kunt ook de zijschermen verwijderen en ze daar onder plaatsen dan zie je ze totaal niet.
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

hyperman schreef:je kunt ook de zijschermen verwijderen en ze daar onder plaatsen dan zie je ze totaal niet.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zijschermen hoef je opzich niet te verwijderen. Koplamp eruit en je kunt er net bij. Is wel een k*tklusje, maar ze zitten compleet uit het zicht.

Andere plek waar je ze kwijt kunt (althans bij een aftermarket bumper) is onder de koplamp. Waar eerst de zwarte plastic balk zat heb je nu een zee van ruimte om je kastjes kwijt te kunnen.

En voor zover de geheimen van de smid :mrgreen:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Tiga schreef:
hyperman schreef:je kunt ook de zijschermen verwijderen en ze daar onder plaatsen dan zie je ze totaal niet.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zijschermen hoef je opzich niet te verwijderen. Koplamp eruit en je kunt er net bij. Is wel een k*tklusje, maar ze zitten compleet uit het zicht.

Andere plek waar je ze kwijt kunt (althans bij een aftermarket bumper) is onder de koplamp. Waar eerst de zwarte plastic balk zat heb je nu een zee van ruimte om je kastjes kwijt te kunnen.

En voor zover de geheimen van de smid :mrgreen:


hmm..

mn ouwe bumper gaat er nu toch af en ipv daarvan de postert erop waar de originele bumperbalk niet meer tussen kan... dus dat zou een optie zijn... maar hoe zit je dan met vocht e.d??? weet niet hoe dicht die dingen zijn..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

turbulence schreef:mn ouwe bumper gaat er nu toch af en ipv daarvan de postert erop waar de originele bumperbalk niet meer tussen kan... dus dat zou een optie zijn..


Weet je dat zeker? Ik dacht namelijk dat de postert een van de weinige was waarbij de bumperbalk wel kon blijven zitten?
Plaats reactie