opgepast, verkeerde foto

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

dady
New member
New member
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 sep 2004, 10:30
Locatie: Poperinge
Contacteer:

opgepast, verkeerde foto

Bericht door dady »

laatst bestelde ik een vleugel (via, via, een kerel van het internet die ook mijn bodykit leverde) Die verwees me door naar deze site http://www.der-cartuner.de/
Zoals je kan zien lijkt de voorgestelde vleugel op deze van pakfeifer. Ik was natuurlijk direct in de wolken, mooie vleugel, weinig geld.
Weekje daarna kreeg ik hem toegestuurd. wat blijkt, de vleugel lijkt in geen honderd jaar op deze die is voorgesteld.
Eventjes werd gedacht dat er gewoon een verkeerd model werd doorgestuurd, dus de vleugel terug de auto in en terug naar duitsland.
Nu komt het beste, de toegestuurde vleugel is de enige vleugel die deze fabriek maakt. De foto's op de site zijn dus totaal verkeerd.
Dus mensen die graag deze vleugel zouden bestellen via deze site, OPGEPAST.
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

post eens een foto van de geleverde vleugel, ben benieuwd!!
dady
New member
New member
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 sep 2004, 10:30
Locatie: Poperinge
Contacteer:

Bericht door dady »

mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Maar voor de mensen die de US style willen is het een koopje... Tis natuurlijk net wat je wilt.

Of is het deze niet?

http://www.jeroentje.nl/media/foto/866.jpg
dady
New member
New member
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 sep 2004, 10:30
Locatie: Poperinge
Contacteer:

Bericht door dady »

neen,
als het deze was geweest had ik hem wss wel gehouden. deze van bij jeroentje is ook wel maf.
de vleugel die ik kreeg was echt wel vreselijk (eigen mening dan), de zijkanten van de vleugel liepen direct recht naar boven en waren enorm, je mag toch wel zeggen dat ze meer dan de helft van de achtreruit in beslag namen.
k'heb het internet al een paar keer afgezocht naar een foto van een mx met deze vleugel maar kheb er nog geen gevonden. Naar mijn mening, gelukkig, want het ziet er echt niet uit
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

welke had het moeten zijn dan?
Gebruikersavatar
Ro-MX-3
New member
New member
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 feb 2005, 23:55

Bericht door Ro-MX-3 »

Ik had precies hetzelfde, had dus ook die spoiler besteld(die op pakfeifer leek). Maar toen ik daar aankwam, bleekt het een heel andere spoiler te zijn. Gelukkig heb ik die NIET gekocht. Ziet er namelijk echt anders uit.
:evil:

Weet er iemand waar je die van pakfeifer kan halen, maar dan goedkoper? :?
dady
New member
New member
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 sep 2004, 10:30
Locatie: Poperinge
Contacteer:

Bericht door dady »

kopies van de pakfeifervleugel zijn er momenteel nog niet. echter ben ik het volgende aan het proberen. De kerel die mijn bodykit levert moet vaak naar duitsland, en is aan het proberen de originele pakfeifer vanuit de fabriek mee te brengen. Aan inkoopprijs dus. Hoeveel goedkoper dit zal worden weet ik niet want pakfeifer doet nogal moeilijk. Normaal moet je voor minimum 7500Euro kopen (leverancier worden), over 1 stuk doen ze moeilijk, ze vrezen namelijk erg voor kopiëren.
binnen enkele weken zou alles rond moeten zijn en laat ik meer weten.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

dady schreef:kopies van de pakfeifervleugel zijn er momenteel nog niet. echter ben ik het volgende aan het proberen. De kerel die mijn bodykit levert moet vaak naar duitsland, en is aan het proberen de originele pakfeifer vanuit de fabriek mee te brengen. Aan inkoopprijs dus. Hoeveel goedkoper dit zal worden weet ik niet want pakfeifer doet nogal moeilijk. Normaal moet je voor minimum 7500Euro kopen (leverancier worden), over 1 stuk doen ze moeilijk, ze vrezen namelijk erg voor kopiëren.
binnen enkele weken zou alles rond moeten zijn en laat ik meer weten.


Packfeifer zit toch niet in duitsland...?
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Nee, in oostenrijk en een kleinere vestiging in Canada. Helaas maken ze in Canada de mooiste dingen voor de mx-3. Carbon motorkappen bijvoorbeeld.
Plaats reactie