inruilwaarde
Moderator: Moderators
inruilwaarde
Ik heb mijn mx-3 nu 2 heele jaren en het bevalt me prima. Toen ik deze auto had gekocht wilde ik eigenlijk een V6 maar de meeste V6 komen van 1992 / 1993 en dat vond ik toen een beetje oud en daarom had ik een 1.6 van 1998 gekocht. Nu zit ik er aan te denken om toch opzoek te gaan naar een V6 van 1998 en heb er een paar gevonden. Niet heel erg veel maar ze zijn er wel .
Maar nu is de vraag wat ik terug zou krijgen voor mijn wagen. Ik weet het, hier kun je vrij moeilijk op antwoorden omdat je hem niet in het echt hebt gezien maar vraag het toch maar zodat ik een beetje weet of ik wel kan overstappen naar een V6.
Dit zijn de gegevens:
Mazda MX-3 (natuurlijk :P) 1.6 16v Silverstone
Kleur: zilvergrijs
Bouwjaar: 1998
KM: 200.000 binnenkort nieuwe distributieriem en kleine beurt.
Linkerdeur is ligt beschadigd
kleine roestplekjes onder sleutelgat van kofferklep. => dit was al toen ik hem kocht en is niet verder gaan roesten en kun je niet al te duur behandelen.
Bestuurders stoel aan linkerzijde versleten van het in en uitstappen.
Verder Nette auto heeft elk jaar een grote beurt gehad. APK-keuring bij de mazda dealer en zoals al eerder omschreven gaat hij binnenkort weg voor distributieriem en kleine dingen zoals ruitenwissers vervangen etc.
Heb nog alle APK papieren en rekeningen en ook van de vorige eigenaar en daar staan geen grote dingen op vermeld. Er zit nog zelf een mapje bij met allerhande boekjes: instructieboekje, boekje met mazda dealers van 1997 van heel europa, garantie bewijs en onderhoudsboekje, certificaat mazda anti-diefstalsysteem.
Ik wil graag een zo eerlijk antwoord dus als je er niks van kan zeggen heb ik het liefst dat je dat ook gewoon zegt
Edit: Ik heb ook gekeken op verschillende auto zoekmachines zoals autotrack en autotrader maar daar kan ik mijn auto niet echt vergelijken met een ander model omdat bev. het aantal kilometers niet overeenkomen of de motor of kleur niet hetzelfde is.
Maar nu is de vraag wat ik terug zou krijgen voor mijn wagen. Ik weet het, hier kun je vrij moeilijk op antwoorden omdat je hem niet in het echt hebt gezien maar vraag het toch maar zodat ik een beetje weet of ik wel kan overstappen naar een V6.
Dit zijn de gegevens:
Mazda MX-3 (natuurlijk :P) 1.6 16v Silverstone
Kleur: zilvergrijs
Bouwjaar: 1998
KM: 200.000 binnenkort nieuwe distributieriem en kleine beurt.
Linkerdeur is ligt beschadigd
kleine roestplekjes onder sleutelgat van kofferklep. => dit was al toen ik hem kocht en is niet verder gaan roesten en kun je niet al te duur behandelen.
Bestuurders stoel aan linkerzijde versleten van het in en uitstappen.
Verder Nette auto heeft elk jaar een grote beurt gehad. APK-keuring bij de mazda dealer en zoals al eerder omschreven gaat hij binnenkort weg voor distributieriem en kleine dingen zoals ruitenwissers vervangen etc.
Heb nog alle APK papieren en rekeningen en ook van de vorige eigenaar en daar staan geen grote dingen op vermeld. Er zit nog zelf een mapje bij met allerhande boekjes: instructieboekje, boekje met mazda dealers van 1997 van heel europa, garantie bewijs en onderhoudsboekje, certificaat mazda anti-diefstalsysteem.
Ik wil graag een zo eerlijk antwoord dus als je er niks van kan zeggen heb ik het liefst dat je dat ook gewoon zegt
Edit: Ik heb ook gekeken op verschillende auto zoekmachines zoals autotrack en autotrader maar daar kan ik mijn auto niet echt vergelijken met een ander model omdat bev. het aantal kilometers niet overeenkomen of de motor of kleur niet hetzelfde is.
Laatst gewijzigd door dummie op 19 jun 2007, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
denk een duizendje of 3 MAX....
standaard mx3, 2k gelopen ( voor veel mensen een drempel) 1.6 motor, indien mensen een mx kopen en een nieuwere gaat voorkeur toch vaak al naar v6 uit...
misschien via de dealer/garagebedrijf inruilen op een v6, krijg je er vaak nog iets meer voor terug tov particuliere verkoop
standaard mx3, 2k gelopen ( voor veel mensen een drempel) 1.6 motor, indien mensen een mx kopen en een nieuwere gaat voorkeur toch vaak al naar v6 uit...
misschien via de dealer/garagebedrijf inruilen op een v6, krijg je er vaak nog iets meer voor terug tov particuliere verkoop
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
turbulence schreef:denk een duizendje of 3 MAX....
standaard mx3, 2k gelopen ( voor veel mensen een drempel) 1.6 motor, indien mensen een mx kopen en een nieuwere gaat voorkeur toch vaak al naar v6 uit...
misschien via de dealer/garagebedrijf inruilen op een v6, krijg je er vaak nog iets meer voor terug tov particuliere verkoop
Bedankt voor de tip maar als ik er niet veel meer voor terug zou krijgen moet ik er toch nog maar een keer over nadenken of ik dat op korte termijn doe want wil ook aan een KL-ZE. Kan ik denk ik beter doorsparen tot de kerst en dan een goeie V6 kopen.
Kent iemand deze mx-3 toevalig?
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Mazda&model=MX-3&keywords=v6&min_pr=&max_pr=&transmissionid=&fuel=&colour=&body=&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&accsry=3&distance=&postcode=&sort=18&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&dealertypeid=p&dealertypeid=b&id=200725294884316
Want ben wel geintereseerd maar hij heeft al twee jaar geen APK gehad dus weet niet of er iets mee is. Maar hij heeft wel 3 maanden garantie.
En ik weet niet of ik rood wel zo mooi vind maar ik ga morgen kijken en dan zal ik het vragen hoe het zit.
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Mazda&model=MX-3&keywords=v6&min_pr=&max_pr=&transmissionid=&fuel=&colour=&body=&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&accsry=3&distance=&postcode=&sort=18&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&dealertypeid=p&dealertypeid=b&id=200725294884316
Want ben wel geintereseerd maar hij heeft al twee jaar geen APK gehad dus weet niet of er iets mee is. Maar hij heeft wel 3 maanden garantie.
En ik weet niet of ik rood wel zo mooi vind maar ik ga morgen kijken en dan zal ik het vragen hoe het zit.