OizO's Polyester Evolook Spoiler Project
Moderator: Moderators
OizO's Polyester Evolook Spoiler Project
Zoals vele van jullie weten heb ik een evolook spoiler gekocht van Marcx3 en wil deze samenvoegen met de v6spoiler die er al op zit.
Dus geen 1600 afdekkapje maar de V6 spoiler fuseren met de evospoiler..
En vandaag ben ik met mijn vader daarmee begonnen..
De stukjes die al van de v6 spoiler af zijn gehaald
Ik ben al aant denken voor een sticker op mijn rechte balk van de spoiler, iets van "May the downforce be with me!"
Straks wordt het geheel aan elkaar gepolyesterd (v6 + evo-spoiler) en wordt de v6 spoiler weer gewoon bevestigd en de evo nog eens extra gelijmd....
En denk dat ik dan uniek ben want heb deze combinatie nog nooit bij een mx-3 gezien
Dus geen 1600 afdekkapje maar de V6 spoiler fuseren met de evospoiler..
En vandaag ben ik met mijn vader daarmee begonnen..
De stukjes die al van de v6 spoiler af zijn gehaald
Ik ben al aant denken voor een sticker op mijn rechte balk van de spoiler, iets van "May the downforce be with me!"
Straks wordt het geheel aan elkaar gepolyesterd (v6 + evo-spoiler) en wordt de v6 spoiler weer gewoon bevestigd en de evo nog eens extra gelijmd....
En denk dat ik dan uniek ben want heb deze combinatie nog nooit bij een mx-3 gezien
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Vrijdag gaan we beginnen met ze aan elkaar te bevestigen m.b.v. polyester, dan een dag goed laten drogen en dan kunnen we beginnen met hem af te werken en de spoiler te spuiten en te monteren
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
hyperman schreef:bramx3 schreef:ziet er apppart uit kerel.
en nog niet gedaan zover ik weet
ben benieuwd na het totaal plaatje
Is wel al gedaan, een gast bij senshispeed had die vleugel erop
Ook gefuseerd met de v6 spoiler dan? en zoja kun je plaatje geven aan me kijken hoe hij het precies gedaan heeft