MarcelV6 heeft een ongeluk gehad met de MX!!!!!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Laat me even weten of je plaatdelen nodig hebt,en welke delen dat dan zouden zijn,Marcel.

Er zit hier een half uurtje vandaan een Japanse sloop.
Die heeft nog wel het een en ander liggen.

Als je wil,ga ik er wel even een keer heen voor je.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

turbulence schreef:
marcel v6 schreef:
Laibo schreef:Gelukkig heeft hij hem niet TOTAL LOSS verklaard!!

Maar de schade is hoger dan dat ik zometeen uitgekeert krijg op me bank dus dan kan ik bij gaan leggen bij het schadegeld om het te laten maken :?
Ik vind dat slecht geregelt bij die verzekeringen,Het is niet mijn schuld maar toch word niet alles vergoed...


goed dat ie in iedergeval niet toto is verklaard, wel kl*ten dat je niet het complete bedrag aan schade krijgt uitbetaald...

denk dat je met 2500/2800 al wel een eind moet kunnen komen, maar zoals je zegt het dekt nooit het complete bedrag ( reken aan extra kosten voor spuiten etc) dat wordt denk ik niet meegenomen in het schadebedrag of wel?

heb je al zelf een idee wat je aan bedrag hebt voor de schade?

misschien nu zelf ook even direct actie ondernemen, en op zoek alvast naar plaatdelen die vervangen moeten worden ( weet niet of je veel deuken en butsen hebt in de zijkant) maar 2e hands zijpaneel, deur etc vind je vaak wel gauw goedkoop)

zij gaan ook uit van de ''nieuwprijs'' van een plaatdeel neem ik aan, dus als je veel 2e hands kan vinden kun je daar al gauw op besparen he

blijf het nog steeds rot voor je vinden marcel :cry:

Nee het spuiten zit er inderdaad niet bij 2 kanten heb ik schade dus de zijskirts moeten er weer af en compleet de MX weer laten spuiten.
En dat heeft ie niet meegerekend in de prijs anders was het total loss.
En dan hebben we het geneens niet over de kromme velgen en dat de MX niet meer lekker rijd potverdikkeme :cry:
Totaal kan het gemaakt worden voor 3000 a 3500 euro.
Das dus onderdelen plus spuiten.
Ik wacht nog even met onderdelen zoeken want ik wil eerst weten waar ik aan toe ben.
Dan pas ga ik verder kijken wat het beste uitkomt.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

V6peter schreef:Laat me even weten of je plaatdelen nodig hebt,en welke delen dat dan zouden zijn,Marcel.

Er zit hier een half uurtje vandaan een Japanse sloop.
Die heeft nog wel het een en ander liggen.

Als je wil,ga ik er wel even een keer heen voor je.


Ik laat het je dan weten Peet als ik wat nodig heb ;)
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Het is gvd niet te geloven met die smerisen :evil:
Vertelt mij even of ik wel goed het kenteken heb genoteert van die kut opel en dat IK een fout heb gemaakt :nut:
De tegenpartij heeft verklaart daar nooit gereden te hebben en die opel heeft geen schade en hij heeft zich pas na een 1,5 week gemeld bij de politie :blink: Dus hij heeft gewoon de schade snel laten maken :roll:
Dus het komt er op neer dat ik met dikke schade zit en de verzekering betaalt niks uit :cry:
Maar nu is me geduld op ik ga naar Almere eerdaags want ik ben er nu echt klaar mee.
Eerst mij tegen de vangrail drukken en daarna nog keihard liegen ook dat ie helemaal niet in de buurt van de het ongeluk is geweest.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

marcel v6 schreef:Het is gvd niet te geloven met die smerisen :evil:
Vertelt mij even of ik wel goed het kenteken heb genoteert van die kut opel en dat IK een fout heb gemaakt :nut:
De tegenpartij heeft verklaart daar nooit gereden te hebben en die opel heeft geen schade en hij heeft zich pas na een 1,5 week gemeld bij de politie :blink: Dus hij heeft gewoon de schade snel laten maken :roll:
Dus het komt er op neer dat ik met dikke schade zit en de verzekering betaalt niks uit :cry:
Maar nu is me geduld op ik ga naar Almere eerdaags want ik ben er nu echt klaar mee.
Eerst mij tegen de vangrail drukken en daarna nog keihard liegen ook dat ie helemaal niet in de buurt van de het ongeluk is geweest.


hmm, meen je niet.... dat zou toch echt te triest voor woorden zijn... wel vreemd dat de politie niet direct actie ondernomen heeft... eigenlijk hadden ze daags erna moeten kijken bij die vent ipv wachten tot hij zich meldt..

maar serieus marcel, doe geen domme dingen he.... snap wel dat je je gelijk wilt behalen ( zou ik ook willen) maar op het moment als je die kerel trakteerd op een rechtse ( wat ie wel verdient trouwens) ben je nog steeds niet veel verder..

en waarborgfonds? ze moeten toch kunnen zien dat hij jou geraakt heeft ( adhv snippertjes lak van hem die nu bij jou op de auto zit)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Das erg lekker zeg !!

Ik zou tegen even naar de politie gaan om het verhaal uit te leggen.
Het kan niet dat die persoon zich pas na 1,5 week doet melden. Zoiets kan je neit uit je duim zuigen aangezien je aan 2 kanten schade hebt.

Wellicht kan je ook zijn auto laten bekijken door een schade expert. Die zien meestal wel of er recentelijk schade is gemaakt.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Ik heb vanavond een gesprek bij de politie en dat zal zeker niet rustig verlopen dat is zeker.
Tenslotte is hij weggereden na een aanrijding dus hij zit fout.
@Jeroen je weet hoe sloom die rotzakken van een politie zijn.
Schiet nooit op met ze.
Ik word hier echt niet goed van ben echt razend.
Maar als ik vanavond naar het politieburo ben geweest dan zet ik het wel even hier neer wat ie nou weer allemaal gaat vertellen.
Ik neem me advocaat trouwens ook mee vanavond want dit gaat echt te ver.....
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

marcel v6 schreef:Ik heb vanavond een gesprek bij de politie en dat zal zeker niet rustig verlopen dat is zeker.
Tenslotte is hij weggereden na een aanrijding dus hij zit fout.
@Jeroen je weet hoe sloom die rotzakken van een politie zijn.
Schiet nooit op met ze.
Ik word hier echt niet goed van ben echt razend.
Maar als ik vanavond naar het politieburo ben geweest dan zet ik het wel even hier neer wat ie nou weer allemaal gaat vertellen.
Ik neem me advocaat trouwens ook mee vanavond want dit gaat echt te ver.....


ik moet wel zeggen marcel, f*cked up m8.... zit je echt niet mee.... begrijp ook best wel je woede, want dit is inderdaad niet normaal... ik hoop echt voor je dat je samen met je advocaat eruit kan komen, want dit kan zo echt niet in iedergeval...

heb je nu vanavond gesprek met politie, jouw advocaat en die kerel die je heeft aangereden???

misschien als je hem ermee confronteerd samen met de politie en je advocaat dat je hem zo onder druk kan zetten dat ie fouten gaat maken en toch misschien toegeeft dat hij er wel bij betrokken was...

ben benieuwd... succes marcel
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Meggy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 02 okt 2006, 11:35
Locatie: Venlo

Bericht door Meggy »

Dat is lekker dan :?
Succes vanavond!
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Tering wat een verhaal heb je weer,maatje!!!!

Ga alsjeblieft NOG niet naar Almere!!

[MOD edit]

Wacht eerst maar eens rustig af wat er vanavond allemaal besproken wordt,en vraag eens waarom de politie zelf geen actie ondernomen heeft.
Dit valt niet onder een onschuldige aanrijding,maar onder een misdrijf,doorrijden na een ongeval/aanrijding.

Probeer je vanavond een beetje te beheersen en laat die advocaat z'n werk doen,maat!!
Gesloten