Embleem

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Nelezz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 apr 2007, 19:06
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Nelezz »

ik zou het gewoon neit doen .. embleem er van af halen .. mja ik heb het al gedaan .. beetje spijt van .. het bestreffende lijm zat in het lak .. en nam stukjes lak mee ... :nut: kk sooi .. maarja .. van foute leren we tenslotte .. wel een duur foutje .. iemand tips ?? met een aanstipstift ?? of .. ??
Gebruikersavatar
Row
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 410
Lid geworden op: 10 okt 2006, 22:54
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door Row »

bij mij ging alles wel mooi er af gewoon zachtjes en met veel gedult er afhalen... mrja kan je niet meer nieuw logo er overheen gooien nu?
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Heb hetzelfde probleem gehad.
Denk inderdaad dat je het beste gewoon een ander logo eroverheen kunt plakken. Volgens mij zit het namelijk best diep in de lak (de lijmsporen etc)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Nelezz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 apr 2007, 19:06
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Nelezz »

met wat voor'n soort lijm moet ik dat dan doen ?! .. ander vraagje ..
heb een nieuwe embleem voor de voorkap binne gekregen.. iemand ervaring met het oude embleem er vanaf halen (voorkant) .. en hoe ??!

groetjes
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Nelezz schreef:met wat voor'n soort lijm moet ik dat dan doen ?! .. ander vraagje ..
heb een nieuwe embleem voor de voorkap binne gekregen.. iemand ervaring met het oude embleem er vanaf halen (voorkant) .. en hoe ??!

groetjes


logo achterop even met goeie tape vastmaken ( zwarte tape van bison is goed daarvoor, kan buiten gebruikt worden en is watervast)

voorop kun je het nieuwe logo plaatsen, oude trek je er zo uit ( zit met 2 pinnetjes vast) enige nadeel is dat de nieuwe niet helemaal 100% over de oude gaten heenvalt.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie