aanzuigbuis v/d luchtfilter

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

met die sensor bedoel je waarschijnlijk de luchmassameter. deze moet je er gewoon tussen laten zitten. je kan ervoor nog wel een buis zetten als je dat wilt als je de sensor maar laat zitten.

en de steun van de motorkap kan je gewoon laten zitten bovendien geeft deze een beetje extra koude lucht.
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Nelezz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 apr 2007, 19:06
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Nelezz »

maar als ik die standaart filter weg haal .. dan heb ik toch ook geen clipje meer waar die motorkap stang(steun) aan vast zit ... dat zit toch namelijk aan de filter ??

dus alles tot aan de sensor laten zitten aan vanaf dat blok waar die sensor aan zit een universele openluchtfilter ??
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Nelezz schreef:maar als ik die standaart filter weg haal .. dan heb ik toch ook geen clipje meer waar die motorkap stang(steun) aan vast zit ... dat zit toch namelijk aan de filter ??

dus alles tot aan de sensor laten zitten aan vanaf dat blok waar die sensor aan zit een universele openluchtfilter ??


Als je alleen een filter hebt gekocht en geen compleete intake kun je het makkelijkste gewoon de bovenbak van het orginele filter weg halen. Dan kun je het nieuwe filter rechtstreeks op je luchtmassa meter zetten met een slangenklem.
Nelezz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 apr 2007, 19:06
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Nelezz »

thnx ! ..
sander
Pilot
Pilot
Berichten: 553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 04:16
Locatie: voorschoten
Contacteer:

Bericht door sander »

snap niet helemaal waarom je luchtfilter half achter je radiator hangt!!
volgens mij wordt de lucht aardig opgewarmt als die er door heen komt!
en al helemaal als bij het stoplicht je fan aanspringt!
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

K heb sinds gister de onderste bak van het originele luchtfilter erin gelegd , had m eerst compleet eruit gehaald... Die bak helpt best wel , met dit warme weer blijft mn green filter een stuk koeler dan zonder bak.
Als je bij de onderkant van de bak aan de rechterkant kijkt zie je nog een aansluiting wat dicht zit , deze heb ik open gemaakt een slang op aangesloten, het is geen groot gat , maar alle beetjes helpen denk k :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie