Turbulence

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

damn dat is aardig f*cked up.
ligt het dan misschien aan de bekabeling ofzo dat de vonk niet werkt?a
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Alles waar spanning moet staan staat spanning. 'k ga nu de bobine ff doormeten. Kijken of ie dood is.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

RichMX-3 schreef:damn dat is aardig f*cked up.
ligt het dan misschien aan de bekabeling ofzo dat de vonk niet werkt?a


als jij het weet, weet ik het ook... :cry:

zal ff gauw nog een keer samenvatten zoals het ging op de k8

* eigen kapotte onsteking WEL vonk, maar uitval boven de 4000tpm
* 2e hands onsteking = GEEN vonk ( KL01, dus goeie type)
* nieuwe onsteking = GEEN vonk ( kl01 dus goeie type)
* kapotte onsteking marcx3 = WEL vonk, GEEN uitval boven de 4000 toeren, maar wel uitval na 20min rijden ivm warmte ( KL01 dus goeie type)
* 2e hands onsteking van hugo = GEEN vonk ( KL01 dus goeie type)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Die je er nu op hebt zitten heeft een factor 10 hogere weerstand op de secundaire spoel dan ie mag hebben. De primaire is ook te hoog.
Overleden dus.
Vergeet vooral niet de rest van de ontstekingen mee te nemen nu hè!
Dan meet ik die ook wel door. En dan gaan we morgen rijden. (hoop ik :) )
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Fullsize schreef:Die je er nu op hebt zitten heeft een factor 10 hogere weerstand op de secundaire spoel dan ie mag hebben. De primaire is ook te hoog.
Overleden dus.
Vergeet vooral niet de rest van de ontstekingen mee te nemen nu hè!
Dan meet ik die ook wel door. En dan gaan we morgen rijden. (hoop ik :) )


heb er hier nog 2 liggen... maar goed, nu snap ik er niks meer van... heb toch zeker de goeie meegenomen :?

naja, we kunnen vast wel van 3 1 goeie maken toch :mrgreen:

morgenavond maar weer zien, hoop dat rijden morgenavond in de planning ligt ja!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Daar gaan we iig voor aan de slag.
En anders duw ik je wel een stukje en gaat fullsize wel naast je zitten en broem broem roepen.
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

Jammer om te horen dat die ontsteking van mij ook geen uitkomst heeft geboden. hopelijk kun je er van 3 eentje maken.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

heb er nu zelfs nog 3 thuis liggen

* kapotte van mezelf
* 2e hands van row
* kapotte van marcx3

moet toch wel te doen zijn nu.... anders weet ik het ook niet meer hoor :cry: :cry: :cry:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Altijd leuk die ontstekingen...

Mocht het niet werken zou ik ook eens proberen om de K834 ontsteking te gebruiken.
Heb toen ook samen met Hugo het een en ander liggen te klooien. We dachten beide dat het niks uitmaakte. Toen die ontsteking erop kwam, hup alles weer goed.

Succes ermee
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Zit je ook niet mee he Jeroen :cry:
Hoop dat het snel in orde komt en dat je eindelijk van je MX kan genieten kerel ;)
Plaats reactie