Ik wil me eigen even voorstellen...

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

polyesterfreak
New member
New member
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

Ik wil me eigen even voorstellen...

Bericht door polyesterfreak »

Ha members van mx3 Nederland,

Ik ben nieuw op de website en wou me daarom even voorstellen.

Ik ben Bart en ben 21 jaar bijna 22 nu en woon in Tilburg. Ik beschik nog niet over een MX3 maar ik ga deze over 3 maandjes ophalen omdat ik op dit moment zonder auto zit en pas 1000 euro ter beschikking heb.

Ik heb 4 dagen geleden een sollicitatie gehad bij een polyester verwerkings bedrijf dat meubels en mallen maakt voor polyester producten. En ik ben door de sollicitatie.

Dit is niet het mooiste, ze hebben me ook nog een opleiding aangeboden dat begin volgend jaar begint voor het werken met polyester. Dus polyester bewerken, mallen maken, schuren en het spuiten van polyester.

Aangezien ik de papieren heb om me eigen bedrijf te starten leek het me heel mooi om deze 2 dingen te combineren en een internet store te openen en me eigen MX3 straks als project auto te hebben om mee te beginnen.

Bij mijn bedrijf is het mogelijk om group buys te doen en ik wil daarom ook voor deze website exclusive producten uitbrengen mocht er vraag naar zijn. Ik ben bereid dit te doen als er straks per product minimaal 10 kits of bumpers of hoods afgehaald worden. Zelf heb ik nog een super project in me hoofd maar dit hou ik nog even bij me omdat dit nog niet bestaat voor de MX3 noch een andere auto.

Ik vindt tuning en design zeer interesant en ik vindt de MX3 een super auto waar ik veel mogelijkheden in zie en vind het daarom dus ook jammer dat er zo weinig aanbod is voor de MX3. Ik hoop dat ik jullie straks verder kan helpen met het ontwerpen van custom body kits. Hier zit dan wel een prijskaartje aan vast.

Groetjes,

Bart
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

welcome bart....

in iedergeval een goeie keuze die je maakt voor de mx3, ga je zeker geen spijt van krijgen 8)

het idee van customparts voor de mx3 is ook een leuk initiatief, echter vind ik de tax die je aanhaald van minimaal 10 stuks erg hoog ingeschat, en persoonlijk onhaalbaar...

veel mensen willen een uniek iets creeeren, en op het moment als je in een buy iets koopt wat nog 9 anderen samen met je doen vervalt dat unieke alweer, en is het custom deeltje ineens alweer een stuk minder interessant.

als ik je een tip mag geven, meng je eens wat meer in het custompartswerk voor andere onderdelen buiten bumpers om...

denk hier eens aan kant en klare inzethouders voor bijv een schermpje ( zoals sommigen hier al gemaakt hebben in hun middenconsole/bovenop middenconsole waar de alarmlichten normaal zitten)

of kant en klare inzetpanelen voor de deurpanels welke je dan kan spuiten in kleur en zo kan monteren in het deurpaneel...

kant en klare inzet voor bijv de kofferbak om subwoofer(s) in te plaatsen..

zulk soort dingen zal een grotere markt voor zijn, dan bumpers ( welke er al in grotere getalen zijn)

en zo zijn er meer dingen die je wel kan bedenken wat gemaakt kan worden, welke mensen zelf niet gauw gaan maken, maar wel uniek blijven..

voor de rest, keep up the good work!! en als je nog vragen hebt over het aankopen van een mx3 dan horen we dat graag!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

welkom op het forum. en vooral succesmet het bedrijf.. ik hoop er nog veel van te horen 8)
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
polyesterfreak
New member
New member
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

Bericht door polyesterfreak »

@ turbolence ;)

Hier was dus ook al over nagedacht ik zat te denken aan roofscoops, air intakes, wide kits, total car mods, lightning mods, bumpers, multimedia stands zoals jij al zei met de schermpjes, custom trunks en wat je vertelde over alles wat in de achterklep moet.

Dit duurt allemaal even voor het opgestart is en ik gebruik me eigen auto straks als project auto voor ik een mal kan maken van het oorspronkelijke product.

Het enigste dat ik wel weet is dat er tijd en geld in zit en dat ik wel iets beneden de prijs kan gaan zitten maar niet veel. Een mal kost minimaal 100 euro als het in 1x goed gaat en dan komt er nog de polyester bij en de manuren. Het leek me leuk om dit als bij hobby te doen en het arsortiment uit te breiden naar wensen van jullie en de vraag naar producten.

Als ik ben begonnen met de opleiding zal ik een website online gooien met informatie over mij en het bedrijf en de eerlijkheid die ik bied als ondernemer.

Bedankt iedereen voor jullie toffe ontvangst, ik ben al een paar weken aan het rondspoken op de website en ik vond het tijd voor een kennismaking.

Groetjes (y)
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Ik wacht het wel af :mrgreen:
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

welkom!
mss kun je ook morette-style koplampen gaan fabriceren :)
Afbeelding
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Meggy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 02 okt 2006, 11:35
Locatie: Venlo

Bericht door Meggy »

Welkom Bart :bier: en succes met je eigen bedrijf!
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Welkom bij de MX-3 club :)
Tino
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 nov 2006, 16:19
Locatie: Rotterdam

Bericht door Tino »

he, goede keus mx3!
succes met je opleiding straks en we krijgen wel te zien watvoor mx3 het is geworden he? :bier:
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

welkom en succes met je ideeën :bier:
Afbeelding
Plaats reactie