DB89

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

master peanut
Pilot
Pilot
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
Locatie: almere

Bericht door master peanut »

Volgens mij is het nog altijd “verkeer van rechts gaat voor” of je nu over je schouder kijkt of niet.
www.vinylonline.nl Online DJ store.
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

master peanut schreef:Volgens mij is het nog altijd “verkeer van rechts gaat voor” of je nu over je schouder kijkt of niet.


Als automobilist werd ik juist getrained op dat soort situaties omdat er altijd iemand van links/rechts kan komen. Ook al zit de scooter fout, het blijft belangerijk om over de schouder te kijken! Als er een keer een fietser naast je zit, die je aanrijd dan baal je flink. :roll:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:Als er een keer een fietser naast je zit, die je aanrijd dan baal je flink. :roll:


plus dat je altijd de l*l bent aangezien een fietser een ''beschermde status'' heeft op de weg...

jij als automobilist bent dan ten alle tijden nog verantwoordelijk in die situatie omdat een fietser weinig heeft in te brengen tegen een auto.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

idd ook al heb je voorang, altijd tjekken.
zit een hoop haken en ogen aan de verkeersregeltjes in nederland :roll:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

jah eigenlijk wel, maarjah, die kerel op dat scootertje had nogal wat pijn aan zn rechterbeen en hij had geen certificaat enzo, maar binnekort een pakket bestellen, en dan hopelijk snel klaar :)
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Niet zo mooi voor hem dan, zal hij ook wel niet verzekerd zijn... Dat betekent dat hij alles uit zijn eigen portomonee moet betalen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

niet mijn probleem :roll: klinkt misch wel hard, maar tog, iedereen omet eigenlijk opletten, en jah ik zag het te laat maar hij kwam nog lkkr volgas aan kakken zonder af te remmen
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

DB89 schreef:niet mijn probleem :roll: klinkt misch wel hard, maar tog, iedereen omet eigenlijk opletten, en jah ik zag het te laat maar hij kwam nog lkkr volgas aan kakken zonder af te remmen


Ja precies, maar dit is dan een goede les voor de volgende keer, want nu zie je pas hoe snel een ongeluk kan gebeuren, ookal is het niet jouw schuld! ;) :x
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

vanaaf ff bezig geweest met mn radio inbouwen en is eindelijk gelukt :D...wel een oud ding van philips maar er komt mooi geluid uit :D

en staat wel mooi
Afbeelding
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

Gisteravond Mn theorie gehaald met 5 fout najah ik heb em nu en ik heb gelijk mn rij-examen aangevraagt dus binnen 2 maanden heb ik mn rijbewijs als het goed is :)
Afbeelding
Plaats reactie