zeeland_ownz schreef:kan je daarmee alleen de plek doen zonder dat je verschil ziet of is het beter om de hele motorkap te doen?
Dat kan je beter aan mensen vragen met veel ervaring. Mij lijkt het mogelijk een deel van de kap te doen, maar het beste resultaat krijg je denk ik toch met de hele kap.
maar wat voor krassen zijn het dan? tot op het metaal? of echt oppervlakkig in de toplaag?
commandant is wel goed spul, dat opzeker, krasjes in toplaag polijst je er zo wel mee weg...
maar gebruik altijd een schone emmer water bij het schoonmaken van de auto, ik werk altijd met 2 emmertjes, 1 met schoon water en eentje met zeep... poetsen, en dan de spons schoonmaken in het andere emmertje, zo voorkom je dat je stukjes ergens wegveegt wat in de spons blijft hangen en later ergens anders weer kan gaan krassen..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
eindelijk ze zijn zo goed als weg.. heb speciale kras verwijderaar gehaald dat 3x geprobeerd.. echt bugt werkt van geen meter.. toen heb ik de motor kap maar helemaal gedaan met commandant en hij ziet er weer zo goed als nieuw uit.. maja nu heeft gvd de buurman met zn auto tegen me bumper gezeten isie afgescheurd.... :'( hangt los weet iemand toevallig waar je zo maar een klein stukje polyester ofzo kan halen of van da vloeibare spul ik baal er echt behoorlijk van maja shit happens.. en zoals gewoonlijk geeft de verzekering niet thuis als ze moeten betalen
Mag ik vragen hoe dat commandant voor jou werkte op de motorkap? Mijn orginele voorbumper is namenlijk gespoten ivm steenslag, en nu is dus een kleurverschil zichtbaar. Is jouw lak nu ook echt weer als nieuw, dus zal het kleurverschil minder worden?