Foto's getunede zilveren Mx-3 gevraagd

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Foto's getunede zilveren Mx-3 gevraagd

Bericht door woytek »

Heeft iemand misschien foto's van een leuk getunede zilveren Mx-3? Of misschien gebruikers namen zodat ik die op kan zoeken op de homepage?

Ik heb sinds vandaag een baantje, dus kan ik beginnen met het zoeken naar een auto. (en nu écht zoeken :mrgreen: ) Ik heb dan ook al contact gehad met wally118 van dit forum, om eens naar zijn paarse Mx-3 te kijken.

Het is een erg net uitziende auto, waar ik zelf niet veel werk meer hoef in te steken. Wel wil ik kijken voor een V6'je, waarschijnlijk standaard en er dan zelf het een en ander aan veranderen. Dan laat ik hem uiteraard niet geheel overspuiten, dus wilde ik graag zien hoe een zilveren Mx-3 eruit ziet met een leuke kit eronder. Ben helaas bang dat ik wel duurder uitben als ik zelf ga knutselen... :?

Alvast bedankt!
Woytek
Laatst gewijzigd door woytek op 21 feb 2007, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Kijk een naar de mx3 van onze Baas!

http://www.mazdamx-3.nl/members/member_show.php?id=1
Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Ahhh thanks! :bier:

Nog meer? :mrgreen: Ik vind die bumper van Master Peanut ERG mooi. (al die pakfeifer bumpers steken veel te ver naar voren uit, verpest de vorm van de auto een beetje) Ik loop overigens alleen beetje te zoeken, ALS ik een standaard auto zou kopen (geen zorgen wally :mrgreen: )

Om onnodige topic-vorming te verkomen nog wat kleintjes:

Mx-3 met Voorbumper en V6 lips en alles ook mooi ZONDER achterbumper? Of komt de achterkant dan teveel omhoog?

Hoeveel moet je rekenen als je voorbumper, skirts en misschien achterbumper goed laat spuiten?
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

gewoon even de tijd nemen om de member lijst af te gaan ;)
Afbeelding
Plaats reactie