Black chrome altezza!

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Black chrome altezza!

Bericht door Arjan »

kan iemand mij hier vertelle waar ik de black chromo altezza achterlichten kan krijgen met een fatsoenlijke levertijd rond de 2 weken??
Gebruikersavatar
RAG
New member
New member
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 jul 2004, 02:45
Locatie: Huissen

Bericht door RAG »

Probeer `t hier eens.
http://www.fullcartuning.nl/
Hier hebbe ze ze voor €185.-
Deze toch:
Afbeelding
sander
Pilot
Pilot
Berichten: 553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 04:16
Locatie: voorschoten
Contacteer:

Bericht door sander »

black chroom bestaan niet!!!
het is gewoon vrij mat plastickleurig zwart!!!
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

klopt... 185,- euro bij full car tuning!! heb ze gister nog opgehaald!!

uurtje rijden waren we der!! toen we terug waren afgekit!! maar wat een rommel zeg!!

ze zijn wel heel mooi maar voor die prijs weer is het rommel!!

de kit kwam gewoon vol tusse de naad van het glas en het plastic door!!!

nu snap ik waarom die dinge allemaal vocht opnemen!!!
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Je moet ze ook niet afkitten maar ventileren. Klein gaatje boren vanuit de achterkant!
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Zijn dat nou goede lexuslichten of zijn ze daadwerkelijk van baggerkwaliteit??

Ik ben persoonlijk ook het twijfelen of deze met carbon of gewoon helder het beste passen bij mijn auto
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Ze zijn allemaal van dezelfde kwaliteit, allemaal uit dezelfde fabriek. Weinig mis mee behalve dat ze niet de ventilatie hebben die de standaard lichten wel hebben.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Denk dat de kwaliteit van alle altezza's het zelfde is...
bagger dus eigenlijk.... maar als je de nodige aanpassingen maakt komt het allemaal wel goed..
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

WitteFinish schreef:Zijn dat nou goede lexuslichten of zijn ze daadwerkelijk van baggerkwaliteit??

Ik ben persoonlijk ook het twijfelen of deze met carbon of gewoon helder het beste passen bij mijn auto


naar mijn mening bagger!!! waarom..?? nou de naad tussen het achterwerk en het glas is standaard al "afgekit"!! dat klopt inderdaad.. maar vraag niet hoe!!! wij gingen de lampen dus ophalen en de verkoper zei dus al.. je moet ze gewoon rondom afkitten en dan een gaatje van 2 a 3 mm vanaf de onderkant inboren!!!

en idd.. we gingen aan het kitten (uiteraard helemaal rondom) en de kit kwam gewoon onder het glaswerk (wat geen probleem is want ik heb dus de black altezzas en daarom zwarte kit gebruikt!! maar het zei al genoeg dat de kit er dus onderdoor kwam!!

en waarom zou je ze niet afkitten!!! zodra er vocht inzit... moet het er ook weer uit en ook al heb je dan zon gaatje erin gemaakt is het nog niet in 5 minute weg!!! maar ik heb ze vandaag dus gemonteerd.. helemaal afgespoten nog even wat extra de lichten van alle kanten.. door regen gereden.. en 4 uur later... GEEN vocht!! terwijl ik iemand ken die de lichten dus ook heeft en die heeft er wel last van!!! dus gewoon afkitten die handel ;)

en welke kleur lak heb je!! want ik zeg persoonlijk.. pak black voor de lakkleur "briliant black en Noble green" en Chrome voor de rest van de lakkleurtjes!!! vergeet dat carbon ;)
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Er zijn vrij veel mensen die hoe ze ook kitten vocht blijven houden (gebruik de zoekfunctie maar!). Als je zorgt dat de hitte en het vocht eruit kunnen gaat je probleem echt weg. Ik spreek uit ervaring en veel mensen hier, bij senshi en op andere sites hebben dit ook al gedaan met goede resultaten.

Niet isoleren maar ventileren.
Plaats reactie