Turbulence

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

zo dat heb je snel binnen !!!
ziet er goed uit dude :mrgreen:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

das nog snel gegaan zeg 8)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

mooi he 8) veel succes ermee :mrgreen:
maar je mag je asbak wel eens legen hahaha :lol:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Ik zie inderdaad hoe je het gedaan hebt, lijkt me zeer gaaf om te doen 8)

Alleen waarom zien jouw deuren er zo hopeloos uit? Moet hieroverheen nog een laag plastic ofzo? :mrgreen: Meestal zaag je toch gewoon een deel van het sierplastic aan de binnenkant weg, en maak je daar je poly crea bea? Ik zie nu dat je het foam en de bedekking hebt verwijderd. Kan je niet gewoon met poly alles hard maken, en daarna bekleden met een soort leer of andere stof en eventueel wat foam zodat je niet hoeft te plamuren?

Je bent nu je hele deur aan het plamuren... :roll:

Ik vraag me ook af, voelt dat plamuur wel lekker aan aan de binnenkant, en word dat niet te glad voor het interieur?
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:Ik zie inderdaad hoe je het gedaan hebt, lijkt me zeer gaaf om te doen 8)

Alleen waarom zien jouw deuren er zo hopeloos uit? Moet hieroverheen nog een laag plastic ofzo? :mrgreen: Meestal zaag je toch gewoon een deel van het sierplastic aan de binnenkant weg, en maak je daar je poly crea bea? Ik zie nu dat je het foam en de bedekking hebt verwijderd. Kan je niet gewoon met poly alles hard maken, en daarna bekleden met een soort leer of andere stof en eventueel wat foam zodat je niet hoeft te plamuren?

Je bent nu je hele deur aan het plamuren... :roll:

Ik vraag me ook af, voelt dat plamuur wel lekker aan aan de binnenkant, en word dat niet te glad voor het interieur?


het ziet er idd nu nog ''hopeloos'' uit... omdat het plamuur nog geschuurd moet worden...

heb er ook wel aan gedacht om het te bekleden, maar om dat mooi plooivrij en glad te krijgen, dat zie ik ook niet zitten...

als je het binnenpaneel hebt dat loopt erg rond en raar af, en om daar mooi een stofje strak in te krijgen....

heb het hele paneel eerst in 1 laag poly gezet ( voor en achter) voor de stevigheid. daarna het fleece doek voorop ingesmeerd met poly en een paar matjes gelegd om de overgang te maken..
en plamuur het nu helemaal strak, zodat je de overgang van deurpaneel naar kickpaneel niet meer ziet en spuit dat mooi in kleur

miz is het ook geen gezicht om je paneel half te polyen en stuk met stof te doen... oude materiaal wat er eerst opzat ( dat skaileer materiaal) vond ik ook 3x niks, dus dan maak ik gewoon de hele deur glad
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Ricoh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 298
Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:43
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Ricoh »

Die jeroen heeft gewoon zijn eigen uitlatenlasser tot zijn beschikking :)
Wat een luxe

Maar wat ziet dit er strak uit zeg !
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Damn.. die is erg snel over de plas gekomen zeg !!

Ziet er geil uit, wat was nu de uiteindelijke prijs ??
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

WhiteFinish schreef:Damn.. die is erg snel over de plas gekomen zeg !!

Ziet er geil uit, wat was nu de uiteindelijke prijs ??


152 euro incl shipping en alles...

ze hadden gewoon op de doos vermeld ''for demo use, diesel downpipe.. no resell value, cost 20 dollar'' :mrgreen:

en idd erg snel... 26 januari betaald, en nu al binnen!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Pff.. das geen geld zeg !! Daar wil ik het ook nog wel voor doen.

Wil eigenlijk de OBX headers hebben, alleen die komen vrijwel nooit voorbij op ebay :(
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

WhiteFinish schreef:Pff.. das geen geld zeg !! Daar wil ik het ook nog wel voor doen.

Wil eigenlijk de OBX headers hebben, alleen die komen vrijwel nooit voorbij op ebay :(


OBX en SSautochrome zijn beide precies dezelfde headers... zijn allebeide ripoffs van de hotshot headers ( die kwalitatief wel tandje hoger zijn)
Afbeelding

ik zie echt geen enkel verschil met mijn setje, ik durf haast wel te beweren dat die van mij ook in een OBX doos zaten, maar dat zou ik morgen even moeten zien

hotshots hebben een betere coating en geven een iets ander geluid als de OBX/SSautochrome headers...

maar goed, hotshots zijn ook weer stukkie duurder
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie