ik wil een klze..........

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

hahahaa!!!!! :bier:
je hebt gelijk!!! :mrgreen:
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

:mrgreen:
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

even een vraagje voor degenen met een klze? wat met je oude blok? is dat makkelijk te verkopen, of verkoop je het aan de oud ijzer boer?
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

ligt aan veel dingen..

hoeveel km heeft het blokje gelopen
wat is de staat ervan

je kan em altijd voor de gein proberen te verkopen als bovenstaande dingen meevallen, is wel zo ''is net wat de gek ervoor geeft''

bij de sloperij heb ik ze rond de 500 euro zien staan voor een k8 blok, dus als je daar eind onder gaat zitten kun je het altijd proberen...

of je moet iemand vinden die er een projectje mee gaat doen... mijn k8 gaat straks misschien op een trike gebouwd worden :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

nou de staat van de motor is nie ech lekker, ik heb gedwongen (heel vervelend) een klze gekocht omdat me koppakking een klein lekje begon te vertonen. 170.000 op de teller. das het nadeel als je een zeer goedkope mx3 koopt die flink afgetrapt is. maar ja dan heb ik veel te doen eraan en daar gaat het om. we d88 zelf het blok te reviseren en te verkopen. maar zelfs als je het als goed blok op marktplaats zet meld zich niemand. wel leuk project om zo'n blok op een trike te douwe :)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Qootje schreef: we d88 zelf het blok te reviseren en te verkopen. maar zelfs als je het als goed blok op marktplaats zet meld zich niemand. wel leuk project om zo'n blok op een trike te douwe :)


tsja, je geeft eigenlijk al antwoord op je vorige vraag ;)

zelfs al is ie goed dan is het nog moeilijk te verkopen, als je hem wilt reviseren ben je ook een kapitaal kwijt aan nieuwe onderdelen en dat vang je er straks echt niet voor terug.

wat je zou kunnen doen is zoeken naar een mx met motorschade en daar dan jouw blokje inbouwen ( na nieuwe koppakking) dan kun je de kosten wel weer terugverdienen als je het goed doet..

maar heb je de ZE er al in zitten dan? curved of longneck?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

turbulence schreef:ligt aan veel dingen..

hoeveel km heeft het blokje gelopen
wat is de staat ervan

je kan em altijd voor de gein proberen te verkopen als bovenstaande dingen meevallen, is wel zo ''is net wat de gek ervoor geeft''

bij de sloperij heb ik ze rond de 500 euro zien staan voor een k8 blok, dus als je daar eind onder gaat zitten kun je het altijd proberen...

of je moet iemand vinden die er een projectje mee gaat doen... mijn k8 gaat straks misschien op een trike gebouwd worden :mrgreen:

Een blok die het niet doet word op een trike gebouwd :blink:
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

marcel v6 schreef:
turbulence schreef:ligt aan veel dingen..

hoeveel km heeft het blokje gelopen
wat is de staat ervan

je kan em altijd voor de gein proberen te verkopen als bovenstaande dingen meevallen, is wel zo ''is net wat de gek ervoor geeft''

bij de sloperij heb ik ze rond de 500 euro zien staan voor een k8 blok, dus als je daar eind onder gaat zitten kun je het altijd proberen...

of je moet iemand vinden die er een projectje mee gaat doen... mijn k8 gaat straks misschien op een trike gebouwd worden :mrgreen:

Een blok die het niet doet word op een trike gebouwd :blink:



ach, dat is dan voor latere zorg...

maar goed, dat was het eerste idee, aangezien ie het nu niet meer echt doet zullen we die plannen misschien iets moeten bijstellen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

ik weet nie precies wat erin komt, hij is nog nie binnen. ik heb me mx3 bij jeroentje gebracht afgelopen zaterdag. ik MOEST op korte termijn zo'n blok hebben want t ging echt goed mis met de koelvloeistof. en jeroentje is naar mijn mening wel een vertrouwd adres. wel spannend almaal op zich. k was al aan het sparen en ik had liever op me gemakkie alles uitgezocht om te kijken wat het beste is, maar nu moest ik ff snel zijn. over twee weken weet ik het. op de bon staat klze engine conversion verder niks. maakt het veel uit wat betreft kwaliteit of snelheid?
greetz qootje
master peanut
Pilot
Pilot
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
Locatie: almere

Bericht door master peanut »

Qootje schreef:ik weet nie precies wat erin komt, hij is nog nie binnen. ik heb me mx3 bij jeroentje gebracht afgelopen zaterdag. ik MOEST op korte termijn zo'n blok hebben want t ging echt goed mis met de koelvloeistof. en jeroentje is naar mijn mening wel een vertrouwd adres. wel spannend almaal op zich. k was al aan het sparen en ik had liever op me gemakkie alles uitgezocht om te kijken wat het beste is, maar nu moest ik ff snel zijn. over twee weken weet ik het. op de bon staat klze engine conversion verder niks. maakt het veel uit wat betreft kwaliteit of snelheid?
greetz qootje

Hoeveel betaal je bij Jeroentje voor inbouwen?
Plaats reactie