Barracuda geen Kwaliteitsmerk?

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

beetje vreemd :? niks mis met barracuda`s zijn hartstikke mooie en goede velgen! en idd brock is eerder een B-merk.dus raar verhaaltje van die vent :?
Gebruikersavatar
Sebastian
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 dec 2006, 18:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Sebastian »

Naar mijn mening zijn Barracuda velgen inderdaad hele mooie en prima velgen.

Een vriend van mij heeft een hele mooie set chrome velgen onder z'n auto en ze blijven zeer mooi.

Echter toen ik naar een velgenshop bij mij in de buurt ging informeren naar nieuwe velgen hoorde ik hetzelfde verhaal. De verkoper verkocht de velgen wel maar vertelde dat hij niet garant stond voor de kwaliteit van Barracuda velgen. Naar zijn mening waren het 'slechte'velgen :s

En een verkoop praatje was het niet want hij heeft me later enkele andere velgen getoond die aanzienlijk goedkoper waren.

Misschien is het dus meer een 'slecht verhaal' dat te ronde gaat over het merk Barracuda.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Sebastian schreef:En een verkoop praatje was het niet want hij heeft me later enkele andere velgen getoond die aanzienlijk goedkoper waren.


tsja, miz zegt het dan nog niks dat ie goedkopere velgen laat zien...

als ik die goedkope velgen scherper in kan kopen ( meer afzet ivm lagere prijs, dus misschien lagere inkoopprijs bij de leverancier)

dan verkocht ik ook liever die goedkopere velgen aan jou omdat de winstmarge daarop hoger is als op de duurdere barracuda, waar misschien een lagere winstmarge op zit....

meer omzet genereren is wel leuk, maar je wil toch zoveel mogelijk onderaan de streep overhouden, dus dan is een hogere winstmarge veel interessanter omdat je daar op conto meer aan overhoudt..

dus ik vind het niet vreemd dat veel mensen in de praktijk zeggen dat het goeie velgen zijn, maar dat de diverse shops ze liever niet verkopen...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Sebastian
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 dec 2006, 18:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Sebastian »

Daar zit zeker wat in.

Een (commercieel) bedrijf gaat meestal voor de winst.

Ik zou zeggen: Kijk voor zover mogelijk naar de meningen van personen die Barracuda velgen hebben. Dat zegt natuurlijk veel meer dan een verkoper die zijn eigen (winst) belangen behartigd.
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

Afbeelding
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

hele dikke velg dit.
echt zoooooo mooi
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

jongens bedankt voor de info, ik ga binne kort ff kijken naar een stel vegen die in aanbieding zijn en mocht ik geen mooie vinden ga ik als nog voor de barracuda's,, binnen kort meer nieuws.. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie