Fight for tuning.

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Fight for tuning.

Bericht door Fullsize »

Dit heb ik van een ander forum maar ik dacht moet het hier ook maar ff posten.
Ik heb gekeken of het ook ergens onder een ander kopje stond maar heb het niet gezien.
Dus:

Fight for tuning

http://streetlife.multiforum.nl/viewtopic.php?t=73&mforum=streetlife

hoi leden
het volgende ,ik ben met een actie begonnen ,ja een actie hahaha.nee ik ben gevraagd om stemmen in te zamelen voor het duitse carisma forum .die zijn bezig tegen de wet van duitsland te vechten omdat ze daar in de politiek waarschijnlijk alles gaan aanpakken wat met tuning te maken heeft.het is daar al moeilijk met alles ,maar ze maken het nu nog moeilijker en ze willen bepaalde dingen afschaffen.

in de WET opgenomen worden hoogstwaarschijnlijk al de bandenmaat en de sportvelgen.dus dat betekend dat er straks alleen nog velgen en banden in die maat te krijgen zijn die ook alleen voor de auto bedoeld zijn.dus gaat je bandenmaat van je auto maar tot 15inch ,mag jij ze niet groter kopen velgen net zo.
sportluchtfilters:worden helemaal verboden,sportuitlaat misschien maar geen meer met een ander geluid als je normale ,waarvoor dan nog een sportuitlaat?tsja .

bodykits:is nu al moeilijk in duitsland omdat je alles moet registreren ,maar straks moeten de handelaars van zulke bodykits en spoilers alles zelf betalen wat goedkeuring en registratie betreft,dus wat bereik je ermee .?

dat ze het niet doen omdat het te duur is.ze hebben het nagekeken wat het kost om een bumper bijvoorbeeld te laten goedkeuren en te regestreren.kosten :3000-5000 euro .waar dat inzit geen idee?maar het is zo.dus als de handelaars van tuningonderdelen het zelf betalen moeten dan doen ze het niet omdat het te duur is.

dit zijn maar een paar kleine dingen die in de wet in duitsland veranderen ,en ik zeg duitsland ,maar wat de banden en velgen betreft die wet loopt al in genf(EU-WET)dus niet meer zo ver weg van nederland.Ja ik hoor jullie al zeggen ,dat gebeurt toch niet zover komt het niet.nou ja ,in de politiek weet je het maar nooit .en ik ben bereid de medetuners uit duitsland te helpen ,ook is het maar met 1stem die ik uitbreng.want ook wij nederlanders bestellen wel iets wat met tuning te maken heeft in duitsland ,of niet soms?

dus jongens en meisjes ,ik hoop dat ik op jullie stemmen kan rekenen.hieronder is een link als je op die site bent hoef je alleen je naam en E-mail adres in te vullen meer niet .er gebeurt verder niks met je gegevens ,want die site heeft de admin.van het carisma-forum geopend .de e-mail adres is ervoor om jullie op de hoogte te brengen hoe alles verder loopt.
ik hoop dat jullie achter ons staan en ons helpen .Bedankt alvast!!!

http://www.fight-4-tuning.de/


dusz wel ff stemmen hé!
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

heb maar ff gestemd
hoop niet dat dit ooit na nederland toe komt :roll:
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

Met al die nieuwe klote milieuregels enzo en dat we bij de eu zitten heb je dikke kans dat dat over gaat waaien :evil:
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

ook maar ff gestemd.
wie weet mocht het zover komen toch mijn deeltje bijgedragen :mrgreen:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

en natuurlijk ik ook even gestemt :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

ook gestemt.... :bier:
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

ook gestemd 8)
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ron Mx-3
Pilot
Pilot
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 mar 2005, 12:50
Locatie: Leende
Contacteer:

Bericht door Ron Mx-3 »

Dude! Dit is echt TE ziek voor woorden. Standaard maat velgen? :? Ja ik weet niet hoor maar op wat voor manier heeft daar iemand last van? Ja misschien als een of ander kamerlid voor het stoplicht staat met zn Benz en ziet dat een civicje naast m grotere velgen heeft(zou ik ook ziek van zijn) :roll: Ik vind dat ze teveel bitchen om niks, dus van mij hebben ze een dikke vette stem gekregen!! :evil:
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

:blink: wat een regels

gestemd
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

wat een onzin... ik hoop maar dat soort grappen niet overslaan naar NL :?
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Plaats reactie