kleine staarman

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

kleine staarman

Bericht door turbulence »

iemand ervaring met deze japanse onderdelen sloper? www.kleinestaarman.nl

meer ook met betrekking tot de kmstanden die vermeld staan bij de motorblokken die ze daar hebben liggen..

zodra die uit de autos zijn is dit natuurlijk moeilijk te controleren meer...

nu zullen ze niet gauw de boel lichten mag ik aannemen, maar er eens een keer 10000km afhalen ofzo is natuurlijk snel gedaan...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Sjuul
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jun 2006, 13:46
Locatie: Westerhaar

Bericht door Sjuul »

Betrouwbare zaak, waar ik veelal onderdelen haal, vooral omdat het dichtbij me is. Zover ik gehoord heb wordt er niet gesjoemeld. Wel vind ik ze vaak nogal duur uitpakken, maar dat kan ook iets persoonlijks zijn.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

tsja...

2.5L motor vind ik niet ergens anders zo goedkoop denk ik... ok, paar 100 erbij en je hebt KLZE bij bastian, maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat de KLDE echt minder is als de KLZE...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Sjuul
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jun 2006, 13:46
Locatie: Westerhaar

Bericht door Sjuul »

Ben niet zo op de motor markt thuis dus zou geen idee hebben wat daar 'normale' prijzen van zijn.

Maar goed, mocht je overgaan tot kopen en je gaat ernaartoe, let dan goed op de borden want het zit nogal verstopt in het bos.. Bij 'verzending' geldt dit natuurlijk niet
Gebruikersavatar
MDC
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 jul 2005, 00:00
Locatie: Almelo

Bericht door MDC »

Is bertouwbaar. Daar haal ik ook altijd m'n onderdelen vandaan als de prijs bij de Mazda dealer me weer is niet aanstaan. Garantie geven op onderdelen doen ze daar ook. Mijn startmotor koste mij daar 90 euro, geriviseerd, gemonteerd en 3 maand garantie.
Afbeelding
Plaats reactie