angel eyes

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mx3jeffrey
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2006, 17:51
Locatie: dordrecht

angel eyes

Bericht door mx3jeffrey »

hey mensen is het veel werk om van die angel eyes temaken die eigenlijk op een honda zitten? veel werk om aantepassen? en is 200 voor die lampen duur?

greetz jeffrey
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

gebruik de search eens...

is al vele malen voorbij gekomen, en je had in die topics ook je antwoord kunnen vinden..

en ik dacht dat jij wat kon regelen ivm die koplampen volgens dat topic in te koop vorige week :?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
mx3jeffrey
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2006, 17:51
Locatie: dordrecht

Bericht door mx3jeffrey »

turbulence schreef:gebruik de search eens...

is al vele malen voorbij gekomen, en je had in die topics ook je antwoord kunnen vinden..

en ik dacht dat jij wat kon regelen ivm die koplampen volgens dat topic in te koop vorige week :?


yeps die jongens zijn nog voor me aan het zoeken maar ik kan zelf niet w88 eigenlijk :$ i wil ze zo snel mogenlijk hebben :P

greetz jeffrey
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

en waar precies laat je ze naar zoeken dan???

kijk, in de US is het zowieso vaak goedkoper om aan autoonderdelen te komen, dus misschien kunnen zij wel voor een mooie prijs aan civic koplampen komen..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
mx3jeffrey
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2006, 17:51
Locatie: dordrecht

Bericht door mx3jeffrey »

turbulence schreef:en waar precies laat je ze naar zoeken dan???

kijk, in de US is het zowieso vaak goedkoper om aan autoonderdelen te komen, dus misschien kunnen zij wel voor een mooie prijs aan civic koplampen komen..


ja miss wel ik kan nu aan die lampen komen en dan passen ze al ze zijn namelijk al passend gamaakt maar mijn vraag was dan juist kan ik ze er dan zo in plaatsen of moet ik zelf ook nog dingen aanpassen aande mx zelf?
Gebruikersavatar
mx3jeffrey
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2006, 17:51
Locatie: dordrecht

Bericht door mx3jeffrey »

ik laat ze trouwens gewoon naar de mx3 angel eyes zoeken in am maar dat duurd mijn telang wil ze hebben voor het jaf ;)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

mx3jeffrey schreef:ik laat ze trouwens gewoon naar de mx3 angel eyes zoeken in am maar dat duurd mijn telang wil ze hebben voor het jaf ;)


zal ook nog wel mooi stukje langer duren denk ik... weet niet waar jij de informatie weghebt dat er uberhaupt al kant en klare koplampen bestaan voor de mx3, maar die zijn er dus niet....

dus zou dan die moeite die zij erin steken mooi ergens anders in doen, want ze zijn er gewoon niet..

waarom denk je dat dit anders niet eens ergens op het forum te vinden is??? als ze kant en klaar te koop zijn dan waren er vast wel meer met die lampen...

volgens mij moet je de binnenbumper balk aanpassen en de ophanging van de koplamp zal wel niet overeen komen..

heb je het topic al gelezen in de FAQ sectie
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
mx3jeffrey
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2006, 17:51
Locatie: dordrecht

Bericht door mx3jeffrey »

ja ik hoopte alleen dat ze er wel zouden zijn anders moet ik ze maar aan gaan passen
Mx-3-Ztevan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 159
Lid geworden op: 07 apr 2005, 15:29
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Mx-3-Ztevan »

Wel leuk... mensen denken dat het zooo makkelijk is..

Maar valt vies tegen...

neem er de tijd voor!!! en verdiep je goed in hoe je het gaat aanpakken!!

Goed plannen!!!



Er komt misschien nog een group fix aan..;)
Im heald back by g-forces not seatbealts!!

Slechts een paar vrouwen zien er uit als een topmodel

De overige drie miljard niet!!
Gebruikersavatar
Ridderkerk-MX-3
New member
New member
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 aug 2006, 18:50
Locatie: Ridderkerk

angel eys

Bericht door Ridderkerk-MX-3 »

hey

Ik ben er vorige week al mee begonnen, ik heb me lampen bij fullcartuning gehaald kreeg ze met korting voor 225.- Als je hun belt hen je zegt civic lampen voor om te bouwen naar mazda weten hun precies welke.

Ik ben ik ben 2 dagen bezig geweest met plastic wegbranden en zelf beugels te maken, ze zitte er nu in ik moet ze alleen nog dicht maken.

Ik vin het best mee vallen kwa werk maar je moet gwn opletten en dat dichtmaken valt egt vies tegen.(als iemand voor mij nog een goeie tip heeft om ze dicht te maken hoor ik dat graag :) :lol: )

Suc 6 ermee en ik weet niej waar je woont anders wil ik wel effe langs rijden als je in de buurt van rotterdam woont.

Mazllll
Plaats reactie