koppelings platen vervangen

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

bigremco
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 aug 2006, 15:52
Locatie: Deventer

Bericht door bigremco »

ik zal wel ff rondkijken en als ik een goekoop adres heb laat ik het julie weten in ieder geval bedankt
drive fast and don't look back to the cops
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Heb je al wat gevonden? Je zou Scherling in Deventer eens kunnen proberen. Die doen Mazda service. Mijn MX3 gaat er maandag heen voor een distributieriem + spanrollen. Ze zijn met een prijsopgave van 575 Euro de goedkoopste die ik kon vinden hiervoor. Ik zal m'n ervaringen wel laten weten, ik ben er nog niet eerder geweest...
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

LeonPG schreef:Heb je al wat gevonden? Je zou Scherling in Deventer eens kunnen proberen. Die doen Mazda service. Mijn MX3 gaat er maandag heen voor een distributieriem + spanrollen. Ze zijn met een prijsopgave van 575 Euro de goedkoopste die ik kon vinden hiervoor. Ik zal m'n ervaringen wel laten weten, ik ben er nog niet eerder geweest...


mag hopen dat hij een jaar later wel een keer nieuwe koppelingsplaten heeft gevonden...

graag even opletten wat de postdatum is van het topic voordat je reageerd, je haalt nu onnodig oude topics omhoog ( ondanks de goeie bedoelingen is dit nu net niet de bedoeling ;) )
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gesloten