NOS werk YESSSSSSSSS
Moderator: Moderators
- Mashamoto
- Co-Pilot
- Berichten: 458
- Lid geworden op: 17 sep 2004, 21:25
- Locatie: hoogeveen
- Contacteer:
NOS werk YESSSSSSSSS
Somigen van jullie weet dat mijn Nos installatie nog niet zo goed werk na het swappen van de KLZE hoog compressie long neck, vorige week was ik bij Fullsize Custom met ecu swap bezig, uiteindelijk hebben we besloten om de KL05 ecu te gebruiken met KLZE EPROM CHIP, en met een KL02 VAF, zonet ff een proefrit gemaakt met Nos en hij werkt
Dus 11 sept. 1/4 mile in Drachten en 1 okt. 1/8 mile in Assen.
Seeya guys....
Dus 11 sept. 1/4 mile in Drachten en 1 okt. 1/8 mile in Assen.
Seeya guys....
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: NOS werk YESSSSSSSSS
Mashamoto schreef:Somigen van jullie weet dat mijn Nos installatie nog niet zo goed werk na het swappen van de KLZE hoog compressie long neck, vorige week was ik bij Fullsize Custom met ecu swap bezig, uiteindelijk hebben we besloten om de KL05 ecu te gebruiken met KLZE EPROM CHIP, en met een KL02 VAF, zonet ff een proefrit gemaakt met Nos en hij werkt
Dus 11 sept. 1/4 mile in Drachten en 1 okt. 1/8 mile in Assen.
Seeya guys....
Dus je hebt de kl05 ecu etc in jou wagen gedaan??
Ben benieuwd!!!
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Dat was een flink verschil idd Sam!
Betere reactie bij accelleratie, op top veel sterker en langer doorlopen.
De moeite waard!
Dan denk je dat een KLZE de max is, maar die kan dus ook nog een stapje sneller
Betere reactie bij accelleratie, op top veel sterker en langer doorlopen.
De moeite waard!
Dan denk je dat een KLZE de max is, maar die kan dus ook nog een stapje sneller
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Fullsize schreef:Dat was een flink verschil idd Sam!
Betere reactie bij accelleratie, op top veel sterker en langer doorlopen.
De moeite waard!
Dan denk je dat een KLZE de max is, maar die kan dus ook nog een stapje sneller
Dus met de andere ecu loopt een hoog compressie long neck nog beter??
mmm nice
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences