jeroentje.nl schreef:mike wil niet te veel PK richting de 300 lijkt me genoeg. dan kan het blok het gewoon aan namelijk.... hij zal hem toch wel steeds verder opschroeven tot er iets stuk gaat... dan kan je altijd nog kijken
zoiets zat ik wel aan te denken .
maar wat doet ie met de NOS ? want ik denk dat je zonder de nos al redelijk snel de 300 pk aantikt met de turbo
jeroentje.nl schreef:mike wil niet te veel PK richting de 300 lijkt me genoeg. dan kan het blok het gewoon aan namelijk.... hij zal hem toch wel steeds verder opschroeven tot er iets stuk gaat... dan kan je altijd nog kijken
zoiets zat ik wel aan te denken . maar wat doet ie met de NOS ? want ik denk dat je zonder de nos al redelijk snel de 300 pk aantikt met de turbo
jeroentje.nl schreef:mike wil niet te veel PK richting de 300 lijkt me genoeg. dan kan het blok het gewoon aan namelijk.... hij zal hem toch wel steeds verder opschroeven tot er iets stuk gaat... dan kan je altijd nog kijken
Toen ie in een auto blad stond (meen automaxx) zei ie dat hij 400 pk wilde ...
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
jeroentje.nl schreef:Kreeg net een pakketje binnen :D :D
We gaan nu de MX-3 van Miguel fixen. Er komt een nieuwe 2.5 KL-ZE in met turbo. MAP-ECU voor de brandstof enz.
Ik wist het.. zag eerst die Map-ecu en toen dit.
als ik zo naar je plaatje kijk, zit de turbo bij de koplamp, draai je het bij onderste flens een slag zit je bij de accu.(als je onder de kap van standaard v6 kijkt)