Is iemand bekent met deze mx3?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
wally118
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 feb 2005, 11:24
Locatie: Weert

Bericht door wally118 »

Ik weet ook nog een mooie paarse MX te koop staan... :lol:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

wally118 schreef:Ik weet ook nog een mooie paarse MX te koop staan... :lol:


ben je hem nog steeds niet kwijt kerel? damn ,had toch wel verwacht dat er wel iemand was met serieuse interesse in zo'n mooie mx...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Sambal
New member
New member
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 jul 2006, 19:16

Bericht door Sambal »

Nou we zijn vandaag wezen kijken..

Auto heeft nap.. mochten hem gerust natrekken van de verkoper.
Ziet er vanbinnen ook netjes uit.. geen afgeragde bekleding ofzo.

Hij heeft hier er daar wel een plekje of krasje.. maarja is ook geen nieuwe meer natuurlijk.

Kwa uiterlijk is hij wat mij betreft goedgekeurd..

Motorish.. hij starte wel wat moeilijk maar met startkabels kreeg de verkoper hem toch aan de praat..

Alleen ik vond dat er wat een rare tik bij de motor zit... volgens die kerel was dat doodnormaal vanwege de kleppen ofzo.. (wat moeilijke praat waar ik geen verstand van heb :? )

En als hij stationair liep en je trapte het gas in en liet het dan weer los.. viel hij ook niet helemaal lekker terug naar mijn mening.

Maja. ding heeft ook al een poos stil gestaan...

Verdere proefrit was alleen mogelijk bij hele serieuse intresse.. want die vent moest wel 20 andere auto's aan de kant zetten omdat deze er anders niet uitkon.. nog niet gedaan dus.

Verder mocht ik elke monteur wel meenemen voor die tik enzo.. hij wou me het nummer zelfs wel geven van de vorige eigenaar.. bla bla verkooppraat :lol:

Conclussie.. deze week ga ik nog een mx opzoeken en kijken hoe die loopt en rijdt. dan hebben we wat vergelijkings materiaal.

Weten we het dan nog niet dan ga ik heen met mijn zwager die monteur is en dan mag hij de doorslag geven.

Word vervolgd dus!
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

heej kerel..

mocht je nog vergelijkingsmateriaal moeten hebben dan kan ik altijd wel even je kant opkomen he..

kun je even horen of het dezelfde soort tik is van de schotelveren die inderdaad wel vaker voorkomt bij de mx3..

dat ie moeilijk starte zou natuurlijk kunnen, maar dat ie direct met startkabels moet komen, dan heeft hij hem ook een hele tijd niet gestart... of de accu is gewoon helemaal niks meer.

laat hem evt die ook even doormeten, en zie of de laadspanning nog goed is...

vind het wel vreemd dat ie geen testrit toeliet, je rijdt er ook een heel eind voor, dus vind ook dat ie wel daar wat tegenover mag zetten...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
wally118
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 feb 2005, 11:24
Locatie: Weert

Bericht door wally118 »

turbulence schreef:
wally118 schreef:Ik weet ook nog een mooie paarse MX te koop staan... :lol:


ben je hem nog steeds niet kwijt kerel? damn ,had toch wel verwacht dat er wel iemand was met serieuse interesse in zo'n mooie mx...


Nope... Als je ziet wat ze op marktplaats bieden springen je echt de tranen in de ogen. Ik heb 'm nu ook te koop staan via een erkende Mazda-dealer. Misschien dat dat ook helpt...
Plaats reactie