Verlagen mx-3, wat zijn de mogelijkheden?

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jordy
New member
New member
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jan 2005, 16:19
Locatie: oosterhout

Verlagen mx-3, wat zijn de mogelijkheden?

Bericht door jordy »

hej,

Wat is nu een goede optie om je mx-3 te verlagen (met veren en schokbrekers) zonder er 1500 euro voor neer te tellen voor een AST set?

Heb bijna alle gangbare merken al gehad en er is geen 1 die een set van veren en schokbrekers leverd voor de mx-3!

Weten jullie misschien nog 1 optie?
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

www.didadesign.nl

probeer hem eens

hij levert meerdere merken en is deze week importeur of dealer (doorstrepen wat niet van toepassing is) geworden van D2 (als ik t goed heb ken t niet) wat wel kwaliteit is heb de schokbrekers en de 8 :blink: zuigerklauw in mn handen gehad en t is echt topmateriaal en hopelijk heeft die ook wat voor een mx-3 in t programma

Die schokbrekers zijn namelijk in hoogte verstelbaar en vederlicht dus prober t eens zou ik zeggen
Driven by a sixpack
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Zoek eens op dit forum naar GTS.
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Kijk maar eens bij KAW. Keuze zat voor de mx3 en het zijn goede sets.
(ik heb er zelf ook een :) )
Ff op de Springkit/ Pluskit/ Performancekit/ Profikit klikken en dan het automerk selecteren.
De prijzen gaat nog aardig wat vanaf heb ik gemerkt als je een set bij een van de dealers bestelt (bij een performancekit bijna 200 euro!)
Verzenden vanuit Duitsland kost ongeveer 20 euro.
Website KAW :http://www.fahrwerke.de/de/index.php
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

heb je ook al geantwoord op senshi toevallig, maar goed...

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=3188

genoeg keuze zoals je ziet.. ga ff verder naar pag. 4, staat een heel mooi lijstje van mx-almere daar...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
jordy
New member
New member
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jan 2005, 16:19
Locatie: oosterhout

Bericht door jordy »

Hej bedankt voor de reacties allemaal. Ja ik had het al gezien dat je sets in duitsland kan bestellen...maar ik ben er niet zo op om geld over te maken naar t buitenland en dan maar w88 of je je spullen krijgt! Maar ik zie op dit moment geen andere optie..of het wordt een heel stuk duurder! Maar goed dat is een keuze die ik zelf moet maken.

Maar is het wel betrouwbaar om daar spullen te bestellen? En is er iets aan te doen als het mis gaat ofzo? thanx alvast
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

jordy schreef:Hej bedankt voor de reacties allemaal. Ja ik had het al gezien dat je sets in duitsland kan bestellen...maar ik ben er niet zo op om geld over te maken naar t buitenland en dan maar w88 of je je spullen krijgt! Maar ik zie op dit moment geen andere optie..of het wordt een heel stuk duurder! Maar goed dat is een keuze die ik zelf moet maken.

Maar is het wel betrouwbaar om daar spullen te bestellen? En is er iets aan te doen als het mis gaat ofzo? thanx alvast


tsja, garanties is natuurlijk altijd moeilijk om te geven, maar er zijn zat mensen die vaker succesvol kopen in het buitenland, dus je hoeft er echt niet huiverig voor te zijn.

goed, er zijn ook altijd mensen die bedonderd worden, maar goed, met respectabele bedrijven zoals deze zul je dat niet snel hebben hoor...

eerder via onbekende mensen op ebay etc, en zomaar naief geld overmaken kost mensen vaak veel geld, maar als deze mensen gewoon beter hadden opgelet dan hadden ze het vaak wel kunnen voorkomen...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

jordy schreef:Hej bedankt voor de reacties allemaal. Ja ik had het al gezien dat je sets in duitsland kan bestellen...maar ik ben er niet zo op om geld over te maken naar t buitenland en dan maar w88 of je je spullen krijgt! Maar ik zie op dit moment geen andere optie..of het wordt een heel stuk duurder! Maar goed dat is een keuze die ik zelf moet maken.

Maar is het wel betrouwbaar om daar spullen te bestellen? En is er iets aan te doen als het mis gaat ofzo? thanx alvast


Ik heb er zelf geen problemen mee. Probeer wel zoveel mogelijk uit te vinden over het bedrijf waar je bestelt dan.
Ik het KAW-geval zal het 99,9% risicoloos zijn. Het zijn bedrijven welke het dealerschap hebben van KAW. Dat zullen ze niet te grabbel gooien lijkt mij.
Succes iig met je verdere zoektocht!
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Plaats reactie