wat ook een fout is van de meeste rijders is dat ze tijdens het schakelen niet helemaal van het GAS AFGAAN dit MOET je WEL doen anders schakel je niet goed of hij blijf zijn toeren aan houden en dan lopen de synchromessen niet goed in elkaar dubble clutch voor de diegene die het kennen is de beste optie bij VOLGAS ik hoop dat ik nu wel een beetje je een hoop heb geholpen de rest ook trouwens
speedymike schreef:dubble clutch voor de diegene die het kennen is de beste optie bij VOLGAS ik hoop dat ik nu wel een beetje je een hoop heb geholpen de rest ook trouwens
lijkt mij dat je daar alleen maar tijd mee verliest?
waarom zou je hem eerst in zijn vrij zetten en daarna in de volgende versnelling?
als ik volgas optrek schakel ik gewoon meteen door.. makkelijkste manier en de snelste manier naar mijn idee :D
dat is het antwoord van niet ervaren rijder
als je met "geweld" door sckakeld dan trek je je synchromessen en alle stuurstangen in het belang van je versnellingsbak krom en stuk
tuurlijk kan het wel meteen doorschakelen maar ik denk niet dat jij het ook lekker vind als je vriendin door je heen gaat (fiuurlijk gezien)
en tijd?????scheelt niet veel als je het goed doet
dealer of niet
maar het zit in je zelf
als je het heb
en ik ben een fanatieke tuner en rijder
en heb nu eeen biertje te veel op
maar kan je wel heel wat leren
alleen wel jammer dat er zoveel tegeaan heb gegooid met bouogie kabels en zo
wil je meer weten mail me dan :D
Ik heb er eigelijk ook nooit van gehoord dat het toerental oploopt bij het in zijn 1 zetten.Mijn mx is van 1992 en heeft het niet.Weer wel bij het op het rempedaal trappen bij stationair dan loopt ie ook iets op.Inderdaad vreemd dat de een het wel heeft en ander niet.
het kan zijn dat de sensor niet goed werkt maar
het klopt ook dat als je je rem indrukt het toerental iets hoger wordt
dat komt door de abs
als je toerentel niet omhoog gaat btw scheelt niet veel +/- 300 toeren
dan kan het zijn dat de abs niet goed werkt het lampje zal niet altijd branden
maar ik kan wel een sernario schrijven maar als je (en de rest) problemen heb mag je best mailen en anders aanmelden via msn :biertje:
Waarschijnlijk beiden, maar dat is ook wel logisch, er is zijn dan meer toeren nodig voor de electriciteit. Maar dat is anders dan wanneer je de auto in een versnelling zet.