Luchtuitlaatroosters in dashboard

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
D-PAC
Pilot
Pilot
Berichten: 738
Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Schiedam

Bericht door D-PAC »

boven je kachel bediening vindt je 2 schroefjes. die moet je eruit draaien. en dan kan je als het goed is je kachel er zo uithalen.
Afbeelding
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

D-PAC schreef:boven je kachel bediening vindt je 2 schroefjes. die moet je eruit draaien. en dan kan je als het goed is je kachel er zo uithalen.


dat zeg ik.. ;)
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

Speldenknop schreef:
@ aggressor: ja weet ik niet verder.. volgens mij had ie jou via een site van leiden gesproken ofzo...
btw: gefeliciteerd he, met je 1000 berichten ;) mooi kerstcadeau ofnie :hypocrite:

haha had dat niet eens door.
en ik weet gelijk al wie je bedoelt,met dat sporten.
hij laat helaas niks van zich horen :cry:
hij rijd een v-tec he :roll:

sorry ontopic
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

uuh het is me gelukt de roostertjes eruit te klikken.. maar er stond zoveel spanning op dat er metalen beugeltje vanaf schoot en in die luchtbuis terecht kwam.. gelukkig loopt die buis omhoog dus kon ik het gewoon weer pakken. Maar als ik nou mn blower aanzet hoor ik het geluid alsof er iets aanloopt.. er tikt iets ergens in de buurt van het motortje wat die lucht produceerd (achter je dashboardkastje.. hoe harder je de blower zet, hoe sneller het gaat tikken)

Wat kan dit zijn? Moet er verder nog iets in zijn gekomen in die buis (hoewel ik niets mis en die buizen omhoog lopen..)

offtopic: nee tis geen v-tec..
Gebruikersavatar
Robby
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 sep 2005, 10:34
Locatie: Sint-Truiden (België)

Bericht door Robby »

ja heb hetzelfde aan de hand, er tikt iets verschrikkelijk denk da het een blad van een boom is mss, zal ook es proberen die 2 zijdingskes los te maken
You drive!
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

heb ik ook wel is,dan laat ik hem gewoon ff ene tijdje lang aanstaan en dan is het weg.denk gewooon vuil of ene blaadje ofzo.
Plaats reactie