Verscheidene requests

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Robby
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 sep 2005, 10:34
Locatie: Sint-Truiden (België)

Bericht door Robby »

Nog ff vraagske, ik heb af en toe es da als ik vertrek, dan is het juist alsof in 2de ne turbo heeft, eig begint die dan pas te werken, ma tis juist alsof em ff werd tegengehouden en dan in ene keer vertrekt die :blink: nog iemand meegemaakt? heb het af en toe es aan de hand, als em ff heeft stilgestaan vooral

ps: waar kan ik zo van die doorzichtige achterlichten verkrijgen? kortbij
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Robby schreef:Nog ff vraagske, ik heb af en toe es da als ik vertrek, dan is het juist alsof in 2de ne turbo heeft, eig begint die dan pas te werken, ma tis juist alsof em ff werd tegengehouden en dan in ene keer vertrekt die :blink: nog iemand meegemaakt? heb het af en toe es aan de hand, als em ff heeft stilgestaan vooral

ps: waar kan ik zo van die doorzichtige achterlichten verkrijgen? kortbij


hmm, mijn babelfish translation programma hield er hier echt mee op :mrgreen:

wat bedoel je nou dan???

EDIT;

en voor altezzas moet je maar eens wat websites bezoeken in be

http://autotuning.startpagina.be/
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Robby
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 sep 2005, 10:34
Locatie: Sint-Truiden (België)

Bericht door Robby »

Hehe, ja sorry, tis moeilijk uit te leggen
Tweede poging: ik stap in de auto, vertrek in eerste, ga naar tweede, en in tweede is het juist alsof de auto tegengehouden wordt en plots versnelt die normaal, alsof er een de turbo in actie schiet, ma da heeft die nie, en dit is enkel het geval wanneer de auto even heeft stilgelegen

heb geprobeerd het int NL nederlands uit te leggen, hopelijk snapde het nu :lol:

en voor altezzas moet je maar eens wat websites bezoeken in be

http://autotuning.startpagina.be/


vind het nie :?

heb wel dit gevonden voor chiptuning:
http://www.ziptuning.nl/ : 1.6 90 pk / 66 kW benzine 104 pk / 76 kW +15 Nm € 399
http://www.bullpower.nl/ : MX-3 1.6 16v 90pk/135nm 98pk/153nm € 450,00


en wat ik bij die pook mss ook kan doen is, het leer losdoen vanonder en langsonder de "schroef" vastdraaien met het leer ertussen? ma dan moet ik die pookzak nog eerst loskrijgen :)

en wat is nm koppel(winst)?
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

dat ie ff inhoud doet die van mij ook wel eens..

dan is je motor gewoon nog koud, en loopt ie altijd wat anders als dat ie op bedrijfstemperatuur is...

en chippen zou ik gewoon niet doen...

tenminste niet voor die prijzen...

de winst met een NA motor is gewoon te klein om dit grote bedrag ooit te kunnen rechtvaardigen..

besteed die 500 euro aan wat anders leuks..

er circuleerd wel een gecopieerde chip rond voor de v6 met betere settings, maar niet voor de 4cil helaas...

en voor de laatste keer voor die altezzas:

zoek eens zelf op wat belgische autoshopsites, en anders bestel je ze toch gewoon bij www.jeroentje.nl

kan best zijn dat ze niet goed te verkrijgen zijn in BE, probeer eens wat mede mx3 rijders te zoeken die de lampen wel hebben, en vraag hun waar ze deze gekocht hebben ( maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken)

die kan het gewoon opsturen lijkt mij, prijs is niet gek ( 199E uit mn hoofd)

en anders www.ebay.com, laat je het overkomen uit USA....
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Robby
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 sep 2005, 10:34
Locatie: Sint-Truiden (België)

Bericht door Robby »

er circuleerd wel een gecopieerde chip rond voor de v6 met betere settings, maar niet voor de 4cil helaas...


ik heb toch altijd pech he :cry:


turbulence schreef:en voor de laatste keer voor die altezzas:

zoek eens zelf op wat belgische autoshopsites, en anders bestel je ze toch gewoon bij www.jeroentje.nl

kan best zijn dat ze niet goed te verkrijgen zijn in BE, probeer eens wat mede mx3 rijders te zoeken die de lampen wel hebben, en vraag hun waar ze deze gekocht hebben ( maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken)

die kan het gewoon opsturen lijkt mij, prijs is niet gek ( 199E uit mn hoofd)

en anders www.ebay.com, laat je het overkomen uit USA....



:) ik wil u nie kwaad maken he :clown:
ma kga toch nie ff ene laten stoppen die daar mee rondrijdt he? :?
ma kzal wel rondzoeken, ma ben vaak lui, da moete begrijpen, heb al een druk leven zonder die dingen :blink: ma turbulence, fel bedankt voor de informatie, ge zijt een schat :lol: :bier:
You drive!
Plaats reactie