WitteFinish schreef:Waarom koop je dan die ring, waarmee je meer kans hebt op lekkage
Ten eerste maak je door de olie temp sensor in de aftap plug van het carter te plaasen naar mijn idee meer kans op lekkage.
Omdat je het draad zelf zal moeten tappen..
Laat je nu niet meer kans op lekkage hebben, heb je het minimaal even veel.. (of jij kunt beter draad tappen, dan die cnc draaibank waar dit op gemaakt word.. ? )
Ten tweede schijnt de tempratuur sensor op dat punt zo goed als altijd verkeerde waardes aan te geven doordat deze dan vol in de rijwind hangt.
Een oplossing hiervoor zou zijn een olie temp sensor ipv je pijlstaaf.
Voordeel, geen temperatuur fouten.
Nadeel, geen pijlstokje meer + je ziet de draaden lopen (vind ik niet zo mooi)
Voor wat betreft de olie druk sensor die zou je op een t-splitsig kunnen zetten bij de orginele sensor.
Wederen denk ik dat je niet opeens minder kans op lekkage maakt, maar correct me if i'm wrong.
Plus je kijkt onde de kap meteen tegen dat lelijke bull aan...,
En ik persoonlijk werk alles dus liefer uit zicht, en werk het mooi af.
Voorwat betreft die lekkages waar sander het over hebt gat dit om lekkages tussen het schroefdraad door. hoe dan ook zal je altijd een schroefdraad verbinding houden waar je ze ook plaast.
En daarbij is het ook nog eens zo dat zo als sander al zij dit ten alle tijde is op te lossen met loctite voor schroefdraad verbindingen... of zelfs stud-lock
Ik vind dit soort reactie's best jammer, maar goed ik zou zeggen verbeter de wereld en maak een mooie How To van jouw manier van werken.