WhiteFinish schreef:Benzinedruk is normale 43psi... maar bij een te hoge druk zou ie dan niet te rijk lopen?
Ehh.. Als je nu te arm loopt en je de druk iets verhoogt, loop je goed of te rijk, dan moet hij weer iets terug.. xD
Mijn ZE liep zo gevaarlijk arm dat de spruitstukken stonden te gloeien.. Door de druk te verhogen kwam ik op een mooie A/F waarde uit. Closed loop zal hij altijd zelf kijken naar wat de O² sensoren doorgeven, dus ook als je de druk verhoogt regelt je ecu het tot bepaalde hoogte wel weer bij. Alleen WOT beinvloed je met die druk.
Oke ergens een verstoping? Gelukkig ben je nu weer een kleine stap verder doordat je een gedeelte van het probleem heb gevonden. Nu weet je ongeveer waar je moet zoeken, gok ik.
Voorste bank zit toch gewoon in lus met de achterste? Als die verstopt zou zitten zou er bij de achterste ook niets uit komen. Of laat ik het anders zeggen, dan kan je nooit de juiste druk aflezen op je FPR, die knijpt namelijk NA de brandstofrail. Lijkt er dan eerder op alsof de voorste injectoren niet goed aangestuurd worden. Of het moet toevallig zo zijn dat alleen de voorste injectoren verstopt zitten. Lijkt me sterk dat het de bank is.