Ja dat klopt, kvs blijft nog op pijl en verder lekt er ook niks..
Maar wil dit zeggen dan dat de slang versleten is of kan ik dit op lossen door een extra klem nog erop te zetten ?
Ik zou uit voorzorg de slang zsm vervangen of proberen klein beetje in te korten op z'n zwakke plek. > Inkorten wordt niet makkelijk aangezien lengte slang nauw luisterd.
Extra klem heeft geen zin. Past ook niet lekker met als gevolg insnijden van klem in het rubber van de slang.
Wellicht zinvol om de druk in je koelsysteem te checken. Wellicht dat dankzij te hoge druk vloeistof door afsluiting heen komt.
Ik zou uit voorzorg de slang zsm vervangen of proberen klein beetje in te korten op z'n zwakke plek. > Inkorten wordt niet makkelijk aangezien lengte slang nauw luisterd. Extra klem heeft geen zin. Past ook niet lekker met als gevolg insnijden van klem in het rubber van de slang.
Wellicht zinvol om de druk in je koelsysteem te checken. Wellicht dat dankzij te hoge druk vloeistof door afsluiting heen komt.
Succes.
Dan zou hij toch eerder moeten gooien bij de vuldop?
Ik heb er btw. gewoon een slangenklem omheen liggen. Kwestie van niet extreem aandraaien.
Heeft verder niet meer gelekt, vloeistof is op pijl. Heb uit voorzorg idd even een klem erop gezet..
Binnenkort moet ie toch naar de garage voor nieuwe aandrijfassen, en dan word dat ook meteen gefixt.
ps: Weet iemand de type/afmeting van die slang ? (origineel/samco)