vris werkt niet
Moderator: Moderators
nu ik de stekkers om gewissend had stond de vris volgens mij heletijd open want bij hoge toeren trekt hij veel meer als dat de stekker goed zaten dus lijkt net of het wel apart van elkaar werkt maar niet met elkaar werk. maar heb me oude ecu ook nog zal morgen ff kijken welke dat is. maar op het filmpje gaat vris 1 (distributie kant) open als je beetje gas geeft?
seat leon topsport 1.9 tdi curpra
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Maar vris2 werkt dus wel als je de stekkers van vris1 op die van de 2de vris klep zet .
Zet nu alles eens terug zoals het hoort en lees je ecu eens uit .
Misschien dat hier iets uit komt .
Wel eerst resette want anders geeft hij misschien een fout code aan van de vris2 omdat deze niet aangesloten zat .
Zet nu alles eens terug zoals het hoort en lees je ecu eens uit .
Misschien dat hier iets uit komt .
Wel eerst resette want anders geeft hij misschien een fout code aan van de vris2 omdat deze niet aangesloten zat .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
ben weer terug van vakantie dus heb nog ff onder de auto gelegen vandaag en heb ondekt dat er aan de achter kant van het blok net boven de uitlaat ook nog iets van vacuum systeem zit zouden die stekkers ook verkeert en om kunnen zitten? of is dit ergens anders voor?
seat leon topsport 1.9 tdi curpra
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
kan je ook geen vacuumslang verkeert om hebben zitten dat ze dus achterste voren werken. ik lul maar wat eigenlijk,
ben ook wel benieuwd wat hij na het uitlezen zegt.
ben ook wel benieuwd wat hij na het uitlezen zegt.
“Gas (benzine) is for washing parts, Alcohol (ethanol) is for drinking, Nitro is for racing
'voorwiel aandrijving' ik loopt toch ook niet op me handen,
'voorwiel aandrijving' ik loopt toch ook niet op me handen,
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
heb ff geduurd maar heb hem net uit gelezen en daar komt het volgende uit
24 feed back sytem
sensor output not changed 50 sec after engine exceeds 1500 rpm
feul pressure lijkt me niet want zie niks lekken
injection feul leekage weet niet of ja dat ken zien maar dan zou hij meer gaan verbruiken lijkt mij.
ignltion system geen idee wat het is
airleakage zou kunnen aan gezien me lucht slang na me lm niet al te best meer is.
ecu geen idee
heb net nog ff naar plaatje gekeken maar op de solenoid valve (purge control) zit geen stekker en die zit als goed is ook niet op de kabel boom van k8?
24 feed back sytem
sensor output not changed 50 sec after engine exceeds 1500 rpm
feul pressure lijkt me niet want zie niks lekken
injection feul leekage weet niet of ja dat ken zien maar dan zou hij meer gaan verbruiken lijkt mij.
ignltion system geen idee wat het is
airleakage zou kunnen aan gezien me lucht slang na me lm niet al te best meer is.
ecu geen idee
heb net nog ff naar plaatje gekeken maar op de solenoid valve (purge control) zit geen stekker en die zit als goed is ook niet op de kabel boom van k8?
seat leon topsport 1.9 tdi curpra