vris werkt niet
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
paz-3 schreef:op welke kabelboom draai je?
ik heb er ook een DE in liggen alleen de fout gemaakt dat ik de originele kabelboom heb laten liggen terwijl ik de kl-05 kabelboom + computer in bezit had
het werkt namelijk wel dan maar niet optimaal en er zitten dan wat fouten in de aansturing van de vris, de mijne slaat pas op 5500 toeren in
ben nog steeds een oplossing aan het zoeken want hij is ook nog eens obd2 dus niet te chippen waarschijnlijk
op de kabelboom van de k8 n had kabel boom uit ford probe maar dat ging ook niet passen wel computer over gezet en bij is het wel odb 1
seat leon topsport 1.9 tdi curpra
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
De kabelboom van de obd1 mx3 is gewoon te gebuiken bij de klde of klze .
Deze hoef je niet te veranderen .
Ik heb daar een chip voor en het verschil merk je wel .
Motor reageert beter en de vris tijden zijn aangepast zodat je koppel kromme beter loopt .
De fuel maps en de ontsteking zijn aangepast .
Maar je gebruikt dus de ecu van de ford probe ?
Welke ecu is dit ?
Deze hoef je niet te veranderen .
Ik heb daar een chip voor en het verschil merk je wel .
Motor reageert beter en de vris tijden zijn aangepast zodat je koppel kromme beter loopt .
De fuel maps en de ontsteking zijn aangepast .
Maar je gebruikt dus de ecu van de ford probe ?
Welke ecu is dit ?
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
De ford probe heeft 3 soorten ecu's voor zo ver ik weet .
De kl07 kl55 en de kl59 .
Ik heb een chip voor de KLDE maar er zijn ecu's van de probe die soms wel eens problemen geven .
Ik weet nog niet helemaal welke het wel doen en welke niet
Heb je de oude K8 ecu nog ?
En welke is dat .
Want mocht de kl59 niet werken dan kan je misschien de K8 gebruiken als dat de juiste ecu is .
Maar ging de vris2 nu wel open ?
En heb je de stekkers weer terug gezet ?
Want de stekker van vris1 was puur om te testen of de vris2 wel open ging .
Dit is een filmpje van mij oude DE .
Links is de vris1 en rechts van het filmpje zit virs2 .
Is een beetje moeilijk te zien maar je zien hem open en dicht gaan .
http://www.youtube.com/watch?v=aFA588SQ ... re=related
Maar kan je het met iets meer info uit leggen wat de effecten zijn die je nu hebt ?
De blauwe stekker is voor vris1 en de witte stekker is voor vris2 als ik het goed heb .
De kl07 kl55 en de kl59 .
Ik heb een chip voor de KLDE maar er zijn ecu's van de probe die soms wel eens problemen geven .
Ik weet nog niet helemaal welke het wel doen en welke niet
Heb je de oude K8 ecu nog ?
En welke is dat .
Want mocht de kl59 niet werken dan kan je misschien de K8 gebruiken als dat de juiste ecu is .
Maar ging de vris2 nu wel open ?
En heb je de stekkers weer terug gezet ?
Want de stekker van vris1 was puur om te testen of de vris2 wel open ging .
Dit is een filmpje van mij oude DE .
Links is de vris1 en rechts van het filmpje zit virs2 .
Is een beetje moeilijk te zien maar je zien hem open en dicht gaan .
http://www.youtube.com/watch?v=aFA588SQ ... re=related
Maar kan je het met iets meer info uit leggen wat de effecten zijn die je nu hebt ?
De blauwe stekker is voor vris1 en de witte stekker is voor vris2 als ik het goed heb .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE