@Robin-mx3
Moderator: Moderators
ja de vorm deed het m ook, vind het ook veel geld hoor maargoed heb zoiets van dat doe ik met 1 auto.. en hoop deze n tijd te rijden..
Overhaulin is vet ja, zetten erg strak werk neer.
En ben juist bang voor de verhoudingen idd, heb pakfeifer sideskirts en pakfeifer achterbumper.. nu vind ik dat die aardig in lijn met elkaar lopen, maar de voorbumper zoals die origineel is net niet. daarom ben ik de zeikanten waar de wielen zitten aan het aanpassen zodat dit niet zo uit steekt tegenover de rest. Wielen wil ik t liefst 18 of 19 inch gaan doen zodat dit t geheel ook weer wat omhoog brengt (zonder verlaging) en beter in verhouding is.. nu weet ik niet of de achterbumper blijft aangezien je die zo vreselijks veel ziet (net als de sideskirts trouwens, maar die vind ik gewoon strak) dus dat word mischien custom of 1 die dicht is dat m'n uitlaat er onder door loopt.
Vind het al met al lastig, want wil het mooi aanpassen zonder dat het zwaar overdreven is (maargoed daar heeft ieder weer z'n eigen vizie over) T gene wat zeker is is dat die van buiten zo zwart mogelijk moet
Overhaulin is vet ja, zetten erg strak werk neer.
En ben juist bang voor de verhoudingen idd, heb pakfeifer sideskirts en pakfeifer achterbumper.. nu vind ik dat die aardig in lijn met elkaar lopen, maar de voorbumper zoals die origineel is net niet. daarom ben ik de zeikanten waar de wielen zitten aan het aanpassen zodat dit niet zo uit steekt tegenover de rest. Wielen wil ik t liefst 18 of 19 inch gaan doen zodat dit t geheel ook weer wat omhoog brengt (zonder verlaging) en beter in verhouding is.. nu weet ik niet of de achterbumper blijft aangezien je die zo vreselijks veel ziet (net als de sideskirts trouwens, maar die vind ik gewoon strak) dus dat word mischien custom of 1 die dicht is dat m'n uitlaat er onder door loopt.
Vind het al met al lastig, want wil het mooi aanpassen zonder dat het zwaar overdreven is (maargoed daar heeft ieder weer z'n eigen vizie over) T gene wat zeker is is dat die van buiten zo zwart mogelijk moet
Gisteren gedaan wat ik al een tijd wilde doen.. Volledige poetsbeurt gegeven.. 5 uur mee bezig geweest maar het resultaat mag er wezen..
Tevens mijn smoked knipper/stads lichten gemonteerd. nog met de originele voor bumper. heb wat foto's geschoten maar die zijn helaas van slechte qualiteit. kon m'n handen ook niet meer stil houden haha
Dus voor een impressie:
Tevens mijn smoked knipper/stads lichten gemonteerd. nog met de originele voor bumper. heb wat foto's geschoten maar die zijn helaas van slechte qualiteit. kon m'n handen ook niet meer stil houden haha
Dus voor een impressie:
van de week een leuke ontdekking gedaan : rechtsachter de veerschotel voor de helft afgebrokkeld (doorgeroest) links ook al niet meer in al te beste staat.. lijkt me niet dat dat in 9 maanden gebeurd is al kan ik me vergissen.. Heb de auto toen gekocht met nieuwe apk. dus vanavond maar nieuwe schotels besteld en gelijk nieuwe bougie's, lucht filter, benzine filter, oliefilter en olie gekocht dus heb weer het 1 en ander te doen zodra dit binnen komt...
Jaja, je blijft bezig! Maar dat mag ook wel voor zo'n mooie wagen
Die veerschotels achter hadden ze direct in de fabriek toen moet coaten. Een paar maand geleden heb ik achter ook alles losgehad, en de veerschotels waren ook wat roestig, maar niet zo erg als bij jou.
Ik heb ze geschuurd, zinklaag erop gespoten, en daarna een laag bitumen opgesmeerd. Dit gaat nooit weer af.
Voorzijde heeft veel minder last van roest, ik had zelf helemaal geen roest op de veerschotels voor. Toch wel ff in de bitumen gezet
Als je de gehele veer eraf hebt achter, maak dan ook ff onder goed schoon, en smeer het in met antiroest/roestomvormer. Want de roest die daar zit moet ook zeker aandacht hebben. Het zal wel niet veel zijn, maar toch.
Die veerschotels achter hadden ze direct in de fabriek toen moet coaten. Een paar maand geleden heb ik achter ook alles losgehad, en de veerschotels waren ook wat roestig, maar niet zo erg als bij jou.
Ik heb ze geschuurd, zinklaag erop gespoten, en daarna een laag bitumen opgesmeerd. Dit gaat nooit weer af.
Voorzijde heeft veel minder last van roest, ik had zelf helemaal geen roest op de veerschotels voor. Toch wel ff in de bitumen gezet
Als je de gehele veer eraf hebt achter, maak dan ook ff onder goed schoon, en smeer het in met antiroest/roestomvormer. Want de roest die daar zit moet ook zeker aandacht hebben. Het zal wel niet veel zijn, maar toch.
Ja idd, en het hoort er ook wel bij met een wat oudere auto. en wil zo veel mogelijk zelf doen want daar leer je ook weer van had er alleen wel ff de balen van want had t niet verwacht dat ze zo slecht zouden zijn.. moet ook een panhard stang vervangen (als dit de goede naam is) dus loop alles idd goed na en zal het inderdaad ''behandelen'' tegen verdere roestvorming.. en als de schotels vervangen zijn kan ik er als het goed is weer een hele tijd (veilig) tegen aan. en zal m dus gelijk een grote beurd geven want dat heeft ie ook wel verdiend thanks voor de tips.